Wpis z mikrobloga

@getin: Zawsze tak mówią. W każdym banku. Dzwoń na infolinię, choć tam też masz fifty fifty szans, że będzie konsultant rżnąć w głupa lub np mówić, że chargeback dotyczy tylko kredytówek. Tkwij przy swoim ewentualnie proś osobę bardziej kompetentną, przełożonego. Procedurę chargeback musi rozpocząć (wypełnić formularz) pracownik banku, bo to bank występuje w imieniu klienta do wystawcy karty. Nie zapomnij zarządać numeru sprawy.
@getin: chargeback to jednak nisza więc nawet nie wiedział pewnie jak to obsłużyć więc stwierdził, że klienta spławi. Pewnie musiałby wyjaśniać, wysyłać to gdzieś itd. a przecież nie płacą i nie pogłaszczą go za wzorowe obsłużenie klienta z problemem, ale za sprzedaż. Więc tak to wygląda ( ͡° ʖ̯ ͡°)
udało się (o dziwo) załatwić przez e-mail reklamacyjny i wniosek mam przyjęty, dziękuje wszystkim za odpowiedzi