Wpis z mikrobloga

Jak pewnie pamiętamy w ostatnim czasie przez wypoka przewaliło się kilka wpisów dotyczące działania serwisów znanych marek. W związku z tym, że mój #nexus5 wyzionął ducha w dniu końca gwarancji. Postanowiłem go oddać i zobaczyć jak sytuacja się rozwinie. #lg spisało się na medal nie dość, że przyjęli telefon, to także wymienili baterię, klapkę, przyciski i płytę główną.
Więc z całego serca polecam nie tylko produkty od LG, ale także ich pomoc techniczną ;)
#chwalesie #wygryw
  • 6
@KaszaGryczana: ja oddałam mój ukochany telefon do serwisu już nie w ramach gwarancji. Od ponad 10 dni nie mam komórki i martwię się czy w ogóle naprawią, czy może wycenią naprawę na pół tysiąca i będę musiała się pożegnać z #nexus5...
Korzystając z okazji - jeżeli jakiś Mirek pracuje w serwisie #lg, to, proszę, niech zadba o mojego nexusa, szybko naprawia ten nieszczęsny power button i mi odeśle telefon. Bo teraz muszę korzystać z #s3 i jest tragedia (,).
@KaszaGryczana: kilka razy na dzień odświeżam status na stronie, ale od 5 maja jest bez zmian - 'w trakcie naprawy'. Czyli już 3 dni robocze minęły. Więc trzymaj kciuki, by wszystko było dobrze i bym dużo nie zapłaciła!