Wpis z mikrobloga

Mircy, jako #alfaholicy poluję na alfę 159 w 2,4jtd, jeździłem, wiem jakie są przybliżone koszty serwisu. Potrzebuję raz czy dwa w miesiącu zabrać komplet osób + bagaż, dlatego celuję w coś w miarę praktycznego, ale jednocześnie lubię #motoryzacja więc chciałbym żeby przy okazji cieszyło oko i buźkę na zakrętach. Macie jakieś ciekawe propozycje do 30k?
V50 w D5 jest dość ciężkie do wyrwania, ale z tej dwójki chyba AR bardziej mnie przekonuje.

Wpadłem też na ogłoszenie #subaru http://otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-wrx-salon-pl-doinwestowana-ID6ylePl.html
Jak wygląda kwestia utrzymania tego samochodu porównując do np 159 czy V50?
  • 20
@ScaRRyMaN: tak obstawiałem. Poza tym rocznik 2003 i japonia oznacza, że z rdzą może być różnie, chyba że Subaru ma lepszą powłokę niż przeciętny japończyk. 1,9 po programie też by uszło. Zwłaszcza jakby było Ti ( ͡º ͜ʖ͡º)
@romanowy: miałeś kiedyś "banany" w aucie? Ja już nie mogę w ciemniach siedzieć :D. Tyle, że ja mam dwukolorowy kokpit, idealne połączenie. A te automaty to są lepsze (trwalsze) niż manual od gma, w swojej już łożysko robiłem
@ScaRRyMaN: nie zawsze drożej, tym bardziej wrx. jeśli weźmiemy pod uwagę że auta nie będziesz non stop upalał, a parę razy mocniej dociśniesz "myśląc" to nic się temu nie stanie. Chyba że mówimy o lataniu non stop, wypadami na tor itp, wtedy potrafi być gotówkożerne.
@romanowy: huhuuu, przypadeczkiem auto z moich okolic, i przypadeczkiem znam je całkiem dobrze ( ͡º ͜ʖ͡º)

@romanowy: nie ma wersji q4 z automatem, albo inaczej, jest praktycznie nie osiagalna wiec wszystkie sa z manualem. A swoja droga polecam sie przejechac autem ze skrzynia qtronic. Ja juz nie chce manualnej skrzyni. Ale oczywiscie musza byc manuale bo przeciez inna sie nie liczy i wachlujesz ta galka i w duzym miescie to sprzeglo non stop cisniesz, gdzie byla chyba pasta o tych ludziach z manualem ( ͡° ͜
Wpadłem też na ogłoszenie #subaru http://otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-wrx-salon-pl-doinwestowana-ID6ylePl.html

Jak wygląda kwestia utrzymania tego samochodu porównując do np 159 czy V50?


@romanowy: Jak nie padnie żaden element "ważny" (skrzynia, silnik) to cała reszta jest tania jak barszcz. Jak silnik nie był zrobiony (uszczelki pod głowicami itd) - to będzie do roboty... Jak był zrobiony, ale tylko "by naprawić" a nie "by zrobić raz-a-dobrze - będzie do roboty.
Jak ktoś będzie chciał upalać, to skrzynia
@ScaRRyMaN: coś w tym jest ;) auto znam jakby co, fajnie doinwestowane.
i nie do końca jest tak że kupisz Subaru to musisz zrobić remont silnika, skrzyni i nie wiadomo czego. zależy od jazdy, wiadomo że podczas trackdayu się wszystko zużywa bardziej, a jeżdżąc po bułki się zużywa jak każde auto :)