Wpis z mikrobloga

Balans ssie w overwatchu:
-Dlaczego Lucian (medyk) jest silniejszy w bliskim zwarciu od wiekszosci postaci ofensywnych?
-Dlaczego Widowmaker to najbardziej op i #!$%@? sniper z jakim mialem do czynienia? Nie dosyc ze ma w cholere amunicji 10 ammo to jeszcze moze spamowac ta swoja bronia i zabijac wiekszosc klas na 2 body shoty, to do tego ma karabin 30 ammo na bliski i sredni dystans, hak ktorym moze zawsze uciec i ultimate ktory pokazuje ludzi przez sciany dla calego teamu... wtf?
-Dlaczego Zenyatta (medyk/debuffer) ma dmg wiekszy niz wszystkie postacie ofensywne z podstawowego ataku?
-Dlaczego dzialko Torbjorna jest takie slabe? Kazdy moze je rozwalic na pare strzalow szczegolnie Pharah i Junkrat. I dlaczego Bastion moze zabic kazdego w postaci dzialka w ciagu 1-3sekund?
-Dlaczego tarcza Reinhardta ma miliard hp? A sam robi miliard dmg w zwarciu gdy taki Winston robi smieszny dmg.
-Dlaczego Tracerka robi miliard dmg z dual smg i jeszcze ma 3x dashe gdzie zawsze #!$%@? z 5% hp?
-Dlaczego bron Symmetry jest bezuzyteczna i musi sie tylko opierac na swoich laserach ktore i tak latwo zestrzelic? Wg prawie nikt ja nie gra.
-Dlaczego gry trwaja tak krotko? 5min limitu czasu a zwykle gra sie konczy w 2-3min bo tak matchmaking dobiera teamy ze zawsze jeden team dominuje nad drugim.
-I ostatnie w sumie najwazniejsze bo i tak tego nie zmienia nawet jak reszte zbalansuja, dlaczego do #!$%@? prawie kazda walka opiera sie na strzelaniu serii i dobijaniu quick melee? Co to call of duty? Po cholere cos takiego dodali do gry?

Kto to #!$%@? wymyslil?

#overwatch
  • 12
mialem jeszcze dopisac

-Dlaczego Mei moze cie bezkarnie zamrozic z bliska i zabic nic nie robiac? Jedyne co musi zrobic to przytrzymac lewy przycisk myszy.
Działko Torbjorna jest teraz słabe bo wcześniej było OP...jest słabe bo jak w #!$%@? miejscu się stawia to zawsze będzie słabe :D

Reinhardt - bo musi mieć jakąś przewagę kiedy jest powolny i malo mobilny?

Symmetra jest specjalistą i jest ciężka do ogrania za to jak wparuje i zacznie Cię łaskotać to po chwilę giniesz ;)

Jeden team będzie zawsze dominował bo masz pomieszanie beta testerów ze świeżakami.

Matko jedyna ile płaczu...
@corinarh: powaznie, taki bol dupy? i nie chcialo ci sie piszac tego posta tyle czasu poswiecic chociaz chwili zeby odpowiedziec sobie na niektore z tych pytan?

np symmetra
czemu bron symetry nie jest op ? bo przynosi ze soba 25hp dla calego teamu + teleporter + wiezyczki ktore dobrze ustawione robia z pokoju fortece nie do wejscia. a bron na okreslone postacie jest op - celujesz raz a potem tanczysz jak
@corinarh: A ja powiem inaczej: dzięki za uwagi i sugestie! Postaram się je przekazać dalej :)
Ale tak jak @celtics napisał - jesteśmy w becie, na razie najważniejsze jest przetestowanie stabilności infrastruktury (chyba do tego nikt nie ma za dużych zastrzeżeń? ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).
A pamiętajcie też, że granie zostanie od razu porzucona po premierze - cały czas będzie rozwijana i balansowana!
@celtics: Przed open betą też był reset ( ͡º ͜ʖ͡º) Tyle poziomów przepadło...
No ale zawsze! Zdążymy to nadrobić bez problemu! A i tak trzeba pamiętać, że system progresowy nie ma najmniejszego znaczenia, a 25 poziom dostępu do laddera każdy wbije szybko :)