Wpis z mikrobloga

@slowmotion: Tesla mocno inwestuje w energie odnawialne. Tam gdzie to tylko możliwe przy stacjach Superchargerów stoją panele słoneczne. Dzięki temu tną koszty zakupu prądu.
  • Odpowiedz
Jak żywotność spada poniżej iluś tam procent (70-80?) to wymieniają całą baterię w ramach gwarancji.


@bagi1: Udało Ci może znaleźć jakieś oficjalne informację potwierdzające tą wartość od której wymieniają akumulatory? Jakiś czas temu szukałem tej informacji i te 70-80% pojawia się w różnych wpisach, ale nie znalazłem tego nigdzie w dokumentacji Tesli...

Dlatego tesla ma grzanie akumulatorów i jakoś norwedzy bardzo nie narzekają na spadek pojemności (a piździ tam jak
  • Odpowiedz
Przecież ona sama sie dogrzewa nawet na postoju.


@bagi1: Może dogrzewanie nie wyrabia przy takich temperaturach... to zapis z warunków gwarancji Tesli.

ale kolega w tym linku pytał mailowo tesli o wymianę aku na
  • Odpowiedz
Dlatego tesla ma grzanie akumulatorów i jakoś norwedzy bardzo nie narzekają na spadek pojemności (a piździ tam jak na kieleckim).


@bagi1: A kto ci to powiedział że działa to dobrze mimo mrozów NO? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Napraw gwarancyjnych jest masa i to od najdrobniejszych pierdół jak zamarzające/pękające klamki przez niedziałające / przeciekające po mrozach bagażniki po wymiany akumulatorów mimo że są ogrzewane. Są po prostu
  • Odpowiedz
dlatego bądźmy wdzięczni takim Norwegom, że w ciężkich warunkach klimatycznych własnego kraju testują te samochody, by w przyszłości mogły być lepsze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@system_shock: Oczywiście, szkoda tylko że sama Tesla ma absolutnie zero doświadczeń z rynku motoryzacyjnego i pewnie jeszcze przez dekadę ich samochody będą tak naprawdę w fazie beta dla nerdów.
Nie bez powodów np. Uber dogaduje się w sprawie autonomicznych samochodów z
  • Odpowiedz