Wpis z mikrobloga

Czy jeśli po puszczeniu sprzęgła przy wyższych partiach obrotów (zwykle przy większej prędkości i wysokim biegu) mam wrażenie ślizgania sprzęgła to znaczy że tarcze sprzęgłowe są do wymiany? Coś próbować regulować? Wybaczcie jeśli to tak oczywiste jak myślę. Na klamce mam niecały 1cm luzu. #motocykle #suzuki #gs500
  • 13
  • Odpowiedz
@switch: najlepiej ostro sie rozpedz, jak na wyzszych obrotach predkosc bedzie stala w miejscu, a obroty rosly znaczy sprzeglo. I niestety ale masz przypalone i kwalifikuja sie do wymiany
  • Odpowiedz
@Gixaar sprawdzę jak będę w garażu
Ogólnie martwi mnie to że nawet przy zmianie biegów bez sprzęgła wydaje mi się że uślizg następuje ale dosłownie ledwo wyczuwalny.
  • Odpowiedz
@switch: Stitch Ci napisał, zobacz czy nie masz efektu wzrostu obrotów bez wzrostu prędkości przy wyższej prędkości tak + 150 km/h na wysokim biegu. Wtedy masz duży opór powietrza, silnik musi dostarczyć dużo mocy przez układ napędowy, jak sprzęgło nie daje rady to w tym momencie wyjdzie na jaw.

Może być że problem rozwiąże zmiana oleju ale najpierw trzeba wiedzieć czy ten problem jest.

Gx
  • Odpowiedz
@Gixaar: jeszcze to sprawdzę, ale na 100% bym to zauważył, problemów podczas jazdy nie mam ze sprzęgłem żadnych, tylko przy wajchowaniu. Żeby nie było i tak jutro sprawdzę.
@Duchowsky właśnie zauważyłem jak przeglądałem #motocykle :)
  • Odpowiedz
jakaś czarna środa dzisiaj dla GSek ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Duchowsky: to po prostu GS…

Ogólnie martwi mnie to że nawet przy zmianie biegów bez sprzęgła wydaje mi się że uślizg następuje ale dosłownie ledwo wyczuwalny.


@switch: no to jest ciekawe akurat.
  • Odpowiedz