Wpis z mikrobloga

Mikrokoksy! Poprawcie proszę mój fbw, tylko konstruktywnie mnie o---------e. Ćwiczę tylko w domu i mam dwa zestawy ćwiczeń.

Dzień 1: ramiona i barki z bułgarskim workiem 16 kg
4-5 serii składających się z:
biceps (tak jak sztangą tylko z workiem) 15-20 powtórzeń
wyciskanie worka zzagłowy w górę 15-20
obrotowe wymachy workiem po 10 w każdą ze stron
wznoszenie worka z przodu nachwytem 15 razy
triceps 10-12 powtórzeń

1,5 minuty przerwy miedzy serią

Dzień 2: plecy i klatka
podciągnie na drążku z róznymi wariacjami uchwytu 7 serii ppo 6-10 powtórzeń
warciacje pompek 7-8 serii 25-45 powtórzeń
dipy 5 serii po 15

Do tego róbię przysiady z workiem, brzuszki, często biegam i raczej rzadko pływam

Co jest, chyba (nie wiem nie znam się) błędem? To, że dzień 1 i 2 następują odrazu po sobie. Dlaczego to robię? Wydaje mi się, że 2 dni przerwy między poszczególnymi zestawami to za dużo jak dla mojego ciała i mięśnie nie reaguja.
Błąd drugi to chyba za dużo ciśnienia na przednie aktony ramion.

Jaki mam cel? Progresz pompek, tak do 80 przynajmniej i podnoszenia się. Chciałbym poszerzyć plecy. Stosuję ten plan od bodajże 4 miesięcy regularnie i zmieniłem już koszule na szersze.

#mikrokoksy
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach