Wpis z mikrobloga

@matelusz1: to jest wykres zaleznosci predkosc/miejsce na torze. Jedyne co na nim widac to osiagane predkosci w konkretnych miejscach. Chyba nawet punkty hamowania nie sa idealnie odwzorowane (patrz, ze czasem dwa wykresy sa nieznacznie roznej dlugosci - inna, dluzsza linia przejazdu). Nie ma informacji o czasie przejazdu danego zakretu. Nawet jezeli predkosc w nim byla identyczna lub podobna, to mogl zostac po prostu zle przejechany. Szczegolnie pierwszy zakret mozna bardzo zmascic,
  • Odpowiedz
@matelusz1: niebieski 20km/h szybciej pokonuje niektóre zakręty/nawroty. Ponadto w innym miejscu wchodzi wolniej, ale ma zauważalnie lepszą prędkość na wyjściu.

20 to taka różnica jakbyś jeden zakręt przeszedł na piechotę, gdy konkurent rowerem. Zakręt ma z 15 metrów. To może dawać sekundę różnicy
  • Odpowiedz
@sidhellfire: Szczegol, ktorego brakuje w opisie - strata 0.9s w pierwszym sektorze, a tam jest jeden zakret. Chociaz oba wykresy do konca prostej wygladaja podobnie to w 1 najwiecej straciles. W poslizgu bocznym czy przy zblokowaniu kola predkosc mozesz miec nawet wieksza w kolejnych punktach (w sensie odleglosci od punktu startowego), a straty czasowe sie pojawiaja.
Majac pelna telemetrie latwiej byloby znalezc straty. Ten wykres to tylko podpowiedz gdzie mozna pojechac
  • Odpowiedz