Aktywne Wpisy

szklarskaporeba +656
#korposwiat #pracbaza #big4 Młode roczniki są bardzo śmieszne. Dzisiaj '99 podszedl na open space do managera i powiedział ze albo pierwsze dwa tygodnia listopada będzie mieć wolne a potem home working do końca roku albo jutro rzuca wypowiedzenie xD. Pulsujących zawołam jutro z rozwinięciem sytuacji.

XYZ91 +17
#famemma Jedno wam powiem. Ci influenserzy łącznie z tymi wardegami i Baxtonami to nowy poziom zeszmacenia się za kasę, kiedyś takimi określeniami były nazywane ulicznice, ale oni przebili to po stokroć bo te chociaż nie udają, a tu jeden robi film na drugiego w którym ujawnia jego chore fantazje, a ten musi mu za to podziękować do opinii publicznej chociaż pewnie ma ochotę mu wbić nos w głowę, żeby dalej istnieć i
![[AMA] Paweł Fajdek, pięciokrotny mistrz świata w rzucie młotem](https://wykop.pl/cdn/c0834752/cb6c48282d3c4c70261f8afb5f9fa77e36d122724502ac5937f39f268d049939,q70.jpg)




jestem nubem jezeli chodzi o c# wiec stad pytanie. Chce wciągnąć dane do gry z pliku (lista pytań). Chciałbym szybko wyszukiwac, usuwac, modyfikowac dane. Bedzie to jedna tabela, lista czy cokolwiek. Pytanie wiec, co do tego najlepiej uzyc? Dictionary, list, datatable? Ilość wierszy to myślę max 10k (kiedyś w przyszłości).
Myślałem czy by tego po stronie bazy danych nie zrobić, ale może mogę to upchać w c#?
Jeśli po stronie bazy danych to problemu nie bede mial raczej z czytaniem tych danych, ale pytam bo chce to zrobic optymalnie ;)
#unity #gamedev #csharp
ale moze dlatego, ze bawilem sie sqllite w unreal engine. Sprobuje sprawdzic jak to wyglada w Unity.
moge to wszystko zakodowac po stronie c# / unity, czy musze stawiac jakas baze lokalnie?