Wpis z mikrobloga

jaki nowy samochód polecacie na dojazdy do pracy (w sumie ok. 100 km dziennie), widełki cenowe powiedzmy w okolicy 100 tyś. PLN

aktualnie myślę o jednym z samochodów Audi z silnikiem diesla

#samochody #motoryzacja
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sailor_73: prywatny, koszty paliwa częściowo zwraca pracodawca.

Dlaczego pytasz o to czy chcę samochód na firmę czy prywatny, jaką to robi różnicę oprócz tego, że w przypadku firmy mogę skorzystać np. z leasingu?
  • Odpowiedz
@obi1keno2bi: Zwykłe A4 B9 2.0 TDI w bieda wersji startuje od 150k, za stówę to co najwyżej A1/A3 i to żaden wypas, ale to nie są auta w trasy i można je wykluczyć. Za tyle to co najwyżej Octavię z dwulitrowym klekotem dostaniesz, i to też bez szaleństw z wyposażeniem.

@Crypton3: Mazda 6 w klekocie zaczyna się od 120 kafli
  • Odpowiedz
@obi1keno2bi: szkoda pieniędzy na Audi. Zresztą jak na każdego VAGa. Ja bym się rozejrzał za Kią, w tej cenie można już chyba szukać Optimy, albo kupić w pełni wyposażonego Cee'da. Albo za Fordem.
  • Odpowiedz
@obi1keno2bi: pytam bo 200 km dziennie to 1000 km po tygodniu a 52 tyg w roku to sam widzisz jakie to koszty , musisz to sobie dobrze przeliczyć co Ci się opłaca , jak masz możliwość kupić na firmę to zawsze to są oszczędności w podatkach (uproszczenie )
  • Odpowiedz
@obi1keno2bi: przypuszczam, że @bidzej: chodziło o stosunek ceny do tego co oferują. Zwykle w tych samych pieniądzach co samochód z grupy VAG, inni dają dużo więcej a jakość jest na podobnym poziomie. W sumie to zastanawiam się czy w tej cenie nie wyrwał byś laguny iii. Koniec produkcji był i może gdzieś jeszcze są na salonach. Może dałoby się wynegocjować dobrą cenę. Wada to znaczny spadek wartości, chociaż
  • Odpowiedz
@obi1keno2bi: wiele osób się boi ale to głównie mity jakie narosły przez XX wiek... a mają niewiele wspólnego z rzeczywistością.
Myślę, że Megane4 nada się świetnie na trasy - nie jest taki mały przecież a i silniki są ciekawe, a pierwsze testy są pozytywne. Może wybierz się do salonu i zrób jazdę próbną? Do tego wnętrze wręcz zachęca by z niego nie wysiadać :)
  • Odpowiedz
@obi1keno2bi: tak, jeżdżę VAGiem jako służbówką i to jest dramatyczne auto. Ja akurat wożę się Golfem VII, ale kumpel ma nowego Paska, a dwóch kolejnych - Audi A4. Nic dobrego Ci nie mogę powiedzieć o tych samochodach. Są zwyczajnie przeciętne, nie oferują nic szczególnego, a kosztują więcej niż inne. Dokładnie tak, jak pisze @ksiak.
Jest na rynku dużo aut, które oferują to samo lub niewiele mniej pod względem
  • Odpowiedz
@bidzej: hmm, ale to nie jest tak, że za VAGa płacisz więcej ale jednak żywotność tych samochodów jest większa i np. oferują lepszy serwis w ramach gwarancji? po prostu już troche w życiu przeżyłem i nie chce się tylko kierować ceną, nie zawsze to co jest tańsze i teoretycznie oferuje więcej jest lepsze.

@Singularity00
  • Odpowiedz
hmm, ale to nie jest tak, że za VAGa płacisz więcej ale jednak żywotność tych samochodów jest większa i np. oferują lepszy serwis w ramach gwarancji?


@obi1keno2bi: w życiu. A serwis VAGa to nieporozumienie - i mówię tu o Niemczech. Nie potrafią zrobić NIC dobrze. Tak się składa, że 3 z 4 VAGów które mamy w firmie musiały już odwiedzać serwis (to są samochody wyprodukowane w zeszłym roku, nalotu póki
  • Odpowiedz