@PanBaklazan: Nie znam C#, ale logicznie idąc i standardowo jak wszędzie to masz przypisanie id do id czyli 0, później jest inkrementacja id, czyli 1 i przypisujesz 1. Ale nie jestem na 100% pewien.
no mi ie tez wydawalo ze w object.id powinno byc 1, ale jest 0... id=id++; rozumiem tak - ze pierw jest operacja przypisania id = id (wiec 0) a pozniej po tej operacji jest robiona iknkremtacja id... i ona jest robiona - ale na jakiejs kopi z zmiennej id w pamieci i nie jest juz przypisywana do oryginalu... czyli zapis id=id++; nie ma racji bytu
int zmiennaTymczasowa=id// zmiennaTymczasowa=0 id++; // id=id+1; czyli teraz id=1; id=zmiennaTymczasowa// do Id przypisywana jest wartość zmiennaTymczasowa czyli znowu do Id=0'
zamień linijkę id=id++; na id++; albo tak jak napisał @wczoraj id=++id;
@PanBaklazan: Tak na prawdę baaaardzo rzadko przydatna jest konstrukcja w stylu i++. Ja zawsze stosuję ++i, bo różnicy dla mnie to nie robi, a lepiej wyraża moje intencje. Teoretycznie ++i jest szybsze, ale w praktyce i tak kompilatory często zmieniają i++ na ++i (oczywiście tylko wtedy, gdy taka zmiana nie wpływa na logikę w programie).
Cały wykop #!$%@?... Wyborcy Tuska z wykopu, uśmiechnięci, tolerancyjni fajnopolacy, ryją bekę z zamachu na premiera obcego kraju bo jest prawicowcem xD
C#:
int id = 0;
id = id++;
object.id = id;
ile wynosi object.id? no i dlaczego tyle?
Nie znam C#, ale logicznie idąc i standardowo jak wszędzie to masz przypisanie id do id czyli 0, później jest inkrementacja id, czyli 1 i przypisujesz 1. Ale nie jestem na 100% pewien.
@PanBaklazan:
Komentarz usunięty przez autora
id=id++ działa mniej więcej tak:
int zmiennaTymczasowa=id// zmiennaTymczasowa=0
id++; // id=id+1; czyli teraz id=1;
id=zmiennaTymczasowa// do Id przypisywana jest wartość zmiennaTymczasowa czyli znowu do Id=0'
zamień linijkę id=id++;
na id++;
albo tak jak napisał @wczoraj
id=++id;