Wpis z mikrobloga

Cześć, Mirki, kolejna sytuacja w której ręce opadają. Kupiłem pod koniec grudnia matce tablet Lenevo TAB 2 A7-10 F, od czasu do czasu go używała, w zeszłym tygodniu padł wyświetlacz, rozlał się po odłączeniu od zasilania. Wysłałem go do naprawy w ramach gwarancji do REGENERSIS. Tablet bez żadnych otarć, rys, pozbawiony wad fizycznych. Po czym dostałem od nich odpowiedź że naprawa gwarancyjna tego nie obejmuję, na podstawie tego że wyświetlacz sam z siebie się nie rozleje.Jestem bez silny, nie mam pomysłu co z tym zrobić, ekran jest uszkodzony w całości, nie tak że wyświetla część i widać rozlanie po prostu cały strzelił i wyświetla paski RGB. Serwis który się tym zajmuję nazywa się REGENERSIS, Pan który się ze mną konsultował po usłyszeniu że rozmowa jest nagrywana od razu wyraził sprzeciw i się rozłączył. Co zrobić w takiej sytuacji ?
#regenersis #tablet #gwarancja #prawo #patos
  • 9
@l1nku: Zacznij od złożenia reklamacji z tytułu rękojmi do sprzedawcy. W reklamacji wyraźnie sprecyzuj żądanie: naprawa lub wymiana (obniżenie ceny z uwagi na rodzaj uszkodzenia raczej nie wchodzi w grę). Oczekuj 14 dni na odpowiedź. W przypadku nieudzielenia Ci odpowiedzi w terminie Twoja reklamacja będzie traktowana za uznaną.
W przypadku problemów udaj się do rzecznika konsumentów. Poradzi, przygotuje pisma, w razie odmowy uwzględnienia reklamacji wezwie sklep do udzielenia wyjaśnień i ewentualnie
@l1nku: Kochany REGENERSIS. Miło ich wspominam w sądzie :3

@kubica94: Żadne uokik tylko Rzecznik praw konsumenta. Prawnik do 5 paragrafów z KC ? Tylko prawnik się ucieszy łatwą sprawą i łatwą kasą. Rzecznik zrobi to samo co prawnik tyle, że nie będzie go reprezentował przed sądem ale jeśli nie ma / ma niskie dochody to może wnosić o reprezentanta z urzędu.

@obserwator_z_ramienia_uokik: > Twoja reklamacja będzie traktowana za uznaną.