Wpis z mikrobloga

@Alexxander: Nie chcę straszyć, bo pewnie kolega mój miał pecha, ale przy tym silniku padła mu turbina i sprężarka klimatyzacji przy w miarę małym przebiegu - przed 200 tys. km. Tak czy siak fajne autko i zajebiście się prowadzi. Gratki!
  • Odpowiedz
@shuukre: Ja akurat nie narzekam, dotychczas jezdziłem megane II rodziców, które miało około 90 koni, więc tu mam prawie dwa razy więcej i dla mnie jest to spora jak i zadowalająca różnica :)))
  • Odpowiedz
@Alexxander: nie chce byc złośliwy bo mało co tak doceniam jak to, ze w tym wieku pracujesz, więc nie jest to skierowane do ciebie tylko takie generalne spostrzeżenia. Przez takie osoby często BMW ma coraz gorsze opinie.

Kupujesz auto z potencjalnie bardzo drogim silnikiem w naprawie (specjalnie zaprojektowany w trudny sposob rozrząd ktory wymaga wielu czesci oraz wysiłku i wiedzy od mechanika) i generalnie nie najtańsza eksploatacją, za zaoszczędzone na busie pieniądze.
Wszystko jest dobrze dopóki jest dobrze, jak to mawia klasyk. W praktyce czesto okazuje się, ze auto zaczyna się sypać czy to z racji przebiegu czy wieku i wtedy jest problem. Zaczynaja się naprawy po taniości, robienie czegoś wbrew zaleceniom i auta tracą właściwości, walory, popadają w ruinę. Ktoś potem takie auto odkupuje i dostaje szrota, w którym połowa części to najtańsze zamienniki - tak rodzi się zła opinia o fantastycznych autach jakimi są BMW. E60 jest świetnym tego przykładem.

Zeby nie było, jeszcze raz powtórzę - nie jest to skierowane do Ciebie bezpośrednio. Licze ze bedziesz uczciwie podchodził do swojego BMW bo na pewno ci się odwdzięczy jesli bedziesz o nie
  • Odpowiedz
@macq2309: Jasne, wszystko brałem pod uwage! Nie jestem typem człowieka, który kupuje rzeczy na pokaz jak to znaczna większość robi, kupiłem to na co było mnie stać, a o fuszerke się nie bój napewno tak nie będzie! Mam o tyle ten komfort, że zapisałem się na studia zaoczne, więc mam możliwość podjęcia pracy w czasie trwania studiów ( praktycznie jest już ona dogadana z moim obecnym pracodawcą) :) Dzięki i
  • Odpowiedz
@Alexxander: Rozwaz prace jako kierowca autokaru (zrob prawko D asap jak bedziesz mogl) jesli tak CI sie podobaja wyjazdy ;) Wiekszy sprzet i jazda z ludzmi ale lepsze pieniadze i warunki pracy :) (hotele itd)
  • Odpowiedz
@crouch3r: Nie nie, wiąże swoją przyszłość z transportem ale od drugiej strony, bo na logistyke ide. Busik tylko dlatego że nigdzie indziej w tym moim młodym wieku oraz tak szybko nie zarobiłbym takich pieniędzy no i dlatego, że potrzeba tylko prawo jazdy kat. B :-p!
  • Odpowiedz
@Alexxander: Po logistyce w ogole da sie dobrze jakos zarabiac? ;-) Bo w firmach, w ktorych ja pracowalem, dyspozytorzy maja straszny zap*&*^*&*l a wynagrodzenie raczej srednie.... (tyle, ze to firmy zwiazane z autobusami tylko)
  • Odpowiedz
@Alexxander: żeby pracować w spedycji nie trzeba mieć studiów, serio ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chyba, że z jeszcze innej strony w transporcie chcesz pracować to nie wiem. Ale ten ból dupy wypoków jak musiałeś srać po krzakach, zapieprzać choroba nie choroba nieraz po 24h bez snu, ach wypok wypok

@crouch3r: tak można, praca się nie kończy jako dispo na autobusach ale są duże możliwości,
  • Odpowiedz
@Konkol: Najważniejsze, że ja wiem jak zarobiłem na to auto, a nie że ukradłem samochód tacie haha! No tak nieprzespane noc to normalka na busach, nie bez przyczyny nazywają nas nietoperzami :) Rekord mój raz 37h bez snu (oczywiście nie chwale sie tym, było to bardzo nieodpowiedzialne) No niby tak, ale wlaśnie mam nadzieję, że jakoś te studia wspomogą w poszukaniu lepiej płatnej pracy!
  • Odpowiedz
@Alexxander: BMW se kupił bandyta jeden, najsilniejsza jest wersja 177KM. Sam mam 2.0d 150KM w e46 i straszyli, że korbe wystawi, że panewki, że to, że tamto, a olej wymieniam co 10tysiecy i po sofcie (ok 200KM obecnie) zrobiłem 70 tysiecy km i silnik nie sprawia nawet najmniejszego problemu.
  • Odpowiedz