Wpis z mikrobloga

#tinder #rozowepaski #logikarozowychpaskow

Sparowało mnie dzisiaj z różowym paskiem, którego możecie, cumple, zobaczyć na rycinie zamieszczonej poniżej. Różowy pasek ma na swoim instagramowym koncie niemal wyłącznie zdjęcia, na których jest ona, jej wypięte piersi i pośladki. Studiuje prawo, rzecz jasna (też jestem prawnikiem in spe, ale to temat na inny wpis). Wiedziony wrodzoną mi ciekawością, zapytuje ją, skąd pomysł na to, by wrzucać na insta zdjęcia tego typu. Różowy pasek delikatnie oburza się na moją knajacką bezpośredniość, ale, jako że jestem potomkiem Machiavellego, skłaniam go do zwierzeń. Sądziłem, że oznajmi mi, iż kiedyś przeczytała "Sonet I" Shakespeare'a i że w pamięci utkwiły jej jego dwa pierwsze wersy, zgodnie z którymi "od istot przecudnych łakniemy hojności, iżby róża urody nigdy nie uwiędła", ale nie, panna po prostu jest żywym manekinem na ubrania.
Zastanawia mnie, jak w przyszłości chce wykonywać zawód prawnika? Pomijam już to, że kłóci się to z kodeksem etyki zawodu adwokata czy sędziego, ale przecież żaden klient nie potraktuje jej poważnie. Nie powierzyłbym jej obsługi mojego private equity, gdybym wiedział, że kiedyś szła na łatwiznę.
Co sądzicie o takim przypadku? Czy Wy, #rozowepaski byłybyście w stanie zarabiać w ten sposób? Być po prostu lalunią, która świeci cyckami i tyłkiem, tańszą wersją Kim Kardashian?
Ernst_Juenger - #tinder #rozowepaski #logikarozowychpaskow

Sparowało mnie dzisiaj ...

źródło: comment_OqH7cTbDWLOgbyEWAGjs9HYG7YD4VsAY.jpg

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
Czy Wy, #rozowepaski byłybyście w stanie zarabiać w ten sposób?


@Ernst_Juenger: Nie, ale jeśli na tinderze są goście co wiedzą coś więcej niż to, że Machiavelli napisał "Księcia", używają słowa "knajacki" i cytują Szekspira to imo warto tam czasem pokazać tyłek( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz