Wpis z mikrobloga

RANKING NAJBARDZIEJ OPÓŹNIONYCH LINII TRAMWAJOWYCH I AUTOBUSOWYCH WE WROCŁAWIU

Informacje te zawarte są w analizach Zespołu ds. punktualności kursowania pojazdów naszego MPK.

TRAMWAJE:

1) Linia 14- 36,19% - brak wydzielonego torowiska na ul. Pomorskiej, korki przy Renomie i Arkadach, auta na torach przy ul. Krupniczej
2) Linia OL -33,87% - korki na ul. Pułaskiego, auta na torach, problemy z wjazdem na pl. Społeczny
3) Linia 6 - 31,71% - wypadki przy ul. Kwidzyńskiej, korki przy Renomie i Arkadach
4) Linia 4 - 31,57% - korki tramwajowe na ul. Kazimierza Wlk. i ul. Grabiszyńskiej
5) Linia 20 - 30,47% - korki przy Renomie i Arkadach, długa trasa
6) Linia 8 - 30,26% - postój na ul. Bardzkiej, priorytetem przejazd linii 31 i 32
7) Linia 15 - 29,84% - brak wydzielonego torowiska na ul. Pomorskiej, auta na torach przy ul. Krupniczej
8) Linia 10 - 29,6% - długa trasa, korek tramwajowy na ul. Legnickiej
9) Linia 17 - 28,48% - długa trasa, korki przy Renomie i Arkadach
10) Linia 2 - 28,44% - korki przy Galerii Dominikańskiej i Arkadach
11) Linia 7 - 27,73% - korki przy Renomie i Arkadach
12) Linia 33 - 27,37% - korek tramwajowy na ul. Legnickiej
13) Linia 9 - 27,04% - korki przy Dworcu Głównym PKP
14) Linia 24 - 27,02% - brak wydzielonego torowiska na ul. Pomorskiej, korki przy Renomie i Arkadach
15) Linia 3 - 26,86 % - długa trasa, korek tramwajowy na ul. Legnickiej
16) Linia 1 - 26,19% - korki na ul. Jedności Narodowej, brak wydzielonego torowiska
17) Linia 5 - 25,6% - korki na ul. Grabiszyńskiej oraz długa trasa
18) Linia 23 - 24,58% - tramwaj stoi 2-3 minuty przed wjazdem na pętlę przy ul. Kromera
19) Linia 11 - 24,54% - korki na ul. Grabiszyńskiej, przy Hutmenie czerwone światło
20) Linie 31 i 32 - 20,19 i % 18,34 - wydzielone torowisko i system ITS zwiększają punktualność

AUTOBUSY: (tutaj są tylko wybrane linie z największymi opóźnieniami)

1) Linia A - 43,82% - korki na ul. Berenta, Wyszyńskiego i ul. Grabiszyńskiej
2) Linia D - 41,17% - korki na ul. Kochanowskiego, przy Arkadach, ul. Wielkiej i Krzyckiej
3) Linia 607 - 40,17% - korki na ul. Legnickiej, Klecińskiej i Grabiszyńskiej
4) Linia 409 - 39,33% - korki od ul. Złotnickiej do Leśnicy
5) Linia 112 - 39,16% - korki na ul. Borowskiej i Ołtaszyńskiej
6) Linia 113 - 38,38% - korki na ul. Borowskiej i Zwycięskiej
7) Linia 319 - 36,93% - korki na ul. Mińskiej i Strzegomskiej
8) Linia 149 - 36,83% - korki na ul. Robotniczej i Strzegomskiej
9) Linia 145 - 36,78% - korki przy Dworcu Głównym PKP i na al. Armii Krajowej
10) Linia 331 - 35,12% - korki na ul. Kochanowskiego i Krzywoustego
11) Linia 115 - 24,15% - korki na Strachocinie i Swojczycach
12) Linia 105 - 23,44% - korki na ul. Berenta i Kasprowicza
13) Linia 120 - 21,84% - korki na ul. Zaporoskiej i Hallera
14) Linia 127 - 20,88% - korki na ul. Długiej, światła na al. Hallera
15) Linia 609 - 18,13% - kurs podmiejski, korki na Nowym Dworze
16) Linia 109 - 17,65% - korki na ul. Robotniczej i Strzegomskiej
17) Linia 100 - 9,73% - krótka trasa przejazdu, brak korków
18) Linia 140 - 7,8% - krótka trasa przejazdu, brak korków
19) Linia 147 - 7,45% - krótka trasa przejazdu, brak korków.

I tradycyjnie, jak zawsze, randomowa ilustracja dla podniesienia atencji. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wroclaw #mpkwroclaw #michalczewskiwroclaw @mroz3
w.....o - RANKING NAJBARDZIEJ OPÓŹNIONYCH LINII TRAMWAJOWYCH I AUTOBUSOWYCH WE WROCŁA...

źródło: comment_ErLWOL52h6jSXy0nVcBi6umDAWxjQIlO.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
@wiedro: @mroz3: ale to troche bez sensu, mowie o 2 pierwszych liniach tramwajowych.
A gdzie 0P i 24? Ktore poruszaja sie po tych samych torach tylko w druga strone? 24 gleboko w spisie, a problemy ma identyczne jak 14.
One juz przejezdzaja bez problemu?
No i nie kumam w przypadku 0L jakie sa problemy z wjazdem na spoleczny, tam jest wydzielone torowisko od wroblewskiego i jedyne co to
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: Widzisz, to sami specjaliści piszą. Także nie rozumiem, jak np. zerówka może w jedną stronę jechać szybciej, jak na Pułaskiego połowa ulicy jest tak samo #!$%@? w obie strony i w obie strony auta blokują ruch, dopiero jak potem tramwaj zjeżdża na lewo pod kamienice, może normalnie jechać po wydzielonym całkowicie.

Ze Społecznym to jest tak, że często wszystkie tramwaje jadące z/na Galerię, dostają priorytet zamiast 0. I nie
  • Odpowiedz
Tak ogólnie jeszcze dodam, by przyjmować te dane z lekkim przymrużeniem oka, są błędy "ulicowe" dla niektórych tras, nie tylko tramwajowych. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@wiedro: @PurpleHaze:
Z moich obserwacji wynika, że opóźnienia wynikają z jednej strony ze #!$%@? systemu ITS, który jest tak ustawiony, że jeśli tramwaj nie będzie ruszał równocześnie ze zmianą światła na zielone to później na każdym skrzyżowaniu będzie miał czerwone, a z drugiej z #!$%@? mózgowego motorniczych, którzy muszą #!$%@? czekać 5 minut na spóźnialskich. Cały #!$%@? tramwaj musi #!$%@? czekać dłużej na każdym przystanku bo 200m dalej
  • Odpowiedz
@TomaszWKS: Tak samo jeden motorniczy potrafi zdążyć przejechać z przystanku Renoma pod przystanek Arkady zanim światło zmieni się na czerwone na Pl. Kościuszki i później szybko ma zielone na przystanku arkady, a inny matoł się wlecze jak ślimak i stoi później na czerwonym na Pl. Kościuszki i jeszcze długo czeka na zielone by ruszyć z przystanku Arkady
  • Odpowiedz
@prthvi: Skoro D, to 128 też albo z drugiej strony 107. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@TomaszWKS: Opisujesz sytuacje z życia codziennego (masz rację), jednak zapomniałeś o jednej, aczkolwiek kluczowej rzeczy. We Wrocławiu mamy #!$%@? rozkłady - i w autobusach, i w tramwajach. Wiele odcinków jest takich, że czas przejazdu pomiędzy przystankiem A, a przystankiem B wynosi.. 1 minutę, a jest np. 600m odbiegu. Zaraz
  • Odpowiedz
Linia OL


@wiedro: I "specjaliści", którzy robili to zestawienie nie wiedzą, że to nie jest "OL", tylko "0L"?
Kurtyzanę proszę, kysz do Wałbrzycha.
  • Odpowiedz
@wiedro: @PurpleHaze: odnośnie większych korków w jedną stronę, to to wcale nie musi być głupie: po pierwsze, korki np. w szczycie porannym są zwykle w jedną stronę, poza tym ITS może faworyzować z jednej strony tylko (np. przejazd przez pl. Legionów na Grabiszyńską może być faworyzowany, a w drugą już nie). Albo jeszcze inna opcja: dla MPK to jest jedna linia, podział 0L/0P wynika tylko z potrzeb KPP-2,
  • Odpowiedz