Aktywne Wpisy
![Tacho_](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Tacho__sjsQWqELoA,q60.jpg)
Tacho_ +33
Pytanie do dzieciatych facetów ...
Który z was z nieprzymuszonej woli dążył lub nalegał na posiadanie kaszojada?
Co rozmowa w biurze albo miedzy znajomymi, to cały czas narzekanie. Raz, że trzeba więcej #!$%@?ć, dwa że w sumie to ona nalegała, trzy że lekarze i inne obowiązki.
Już sam nie mogę rozróżnić zwykłego #!$%@?, czy faktycznie, facet chciałby sobie przeżyć spokojnie życie a dostaje:
szantaż emocjonalny prowadzący do wykorzystania seksualnego, w celu zaspokojenia
Który z was z nieprzymuszonej woli dążył lub nalegał na posiadanie kaszojada?
Co rozmowa w biurze albo miedzy znajomymi, to cały czas narzekanie. Raz, że trzeba więcej #!$%@?ć, dwa że w sumie to ona nalegała, trzy że lekarze i inne obowiązki.
Już sam nie mogę rozróżnić zwykłego #!$%@?, czy faktycznie, facet chciałby sobie przeżyć spokojnie życie a dostaje:
szantaż emocjonalny prowadzący do wykorzystania seksualnego, w celu zaspokojenia
Davvs +782
Złożyłem w tej sprawie reklamację, w któej prosiłem o umożenie przekroczenie z tego względu iż konsultant w rozmowie telefonicznej wprowadził mnie w błąd, oto odpowiedź którą otrzymałem:
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie z 28.3.2016 r., dotyczące numeru xxxxxxxxx informuję, że zapoznałam się z przedstawioną sprawą.
Potwierdzam, że dnia 18.3.2016 r. dla ww. numeru zawarty został Aneks do Umow o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w Promocyjnym planie cenowym JA+ do wszystkich bez końca II - Smartfon SMARTDOM w ramach taryfy Ja + 109,99.
Zgodnie z zapisami ww. Aneksu zmiana taryfy/promocyjnego planu cenowego na promocyjny plan cenowy nastąpi pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego po dniu zawarcia Aneksu. W sytuacji, gdy pierwszy dzień najbliższego okresu rozliczeniowego następuje w ciągu 7 dni od zawarcia Aneksu zmiana taryfy/promocyjnego planu cenowego na promocyjny plan cenowy może nastąpić od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego.
Przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości. Polkomtel świadczy usługi telekomunikacyjne w ramach zawartych z Klientami Umów/Aneksów, za które nalicza opłaty według stawek określonych w Cenniku usług telekomunikacyjnych dla posiadanej taryfy lub na warunkach organizowanych przez Polkomtel Promocji. Umowa jest dla nas dokumentem wiążącym. Złożony podpis daje podstawę do twierdzenia, iż przed jego złożeniem Klient zapoznał się i zaakceptował wszystkie warunki.
Przedstawiciele sieci Plus zobowiązani są do postępowania zgodnie z obowiązującymi procedurami i udzielania informacji w oparciu o materiały udostępniane przez Polkomtel.
Wyjaśniam także, że zgodnie z § 12 pkt 1 i 2 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Abonentów: „POLKOMTEL może zażądać od Abonenta w trakcie trwania Umowy wpłaty Zaliczki na poczet należności wynikających z najbliższego Rachunku telefonicznego. POLKOMTEL może zażądać wpłaty Zaliczki w każdym z poniższych przypadków: a. przekroczenia przez Abonenta Limitu kredytowego w trakcie Okresu rozliczeniowego, b. gdy wynikająca z systemu bilingowego POLKOMTEL wartość opłat za Usługi wykonane na rzecz Abonenta w bieżącym lub poprzednim Okresie rozliczeniowym (tzw. bieżące użycie) przewyższa średnią wysokość należności z Rachunków telefonicznych zapłaconych za ostatnie 12 Okresów rozliczeniowych, a w przypadku gdy okres korzystania z Usług jest krótszy- Rachunków telefonicznych zapłaconych w tym okresie”.
W oparciu o dane zawarte w naszym systemie obsługi Abonentów sieci Plus wyjaśniam, że w związku z wysokim bieżącym użyciem na Pana numerze, konsultanci Działu Windykacji Należności w dniu 27.3.2016 r. z uwagi na brak kontaktu wysłali wiadomość SMS o kwocie bieżącego użycia, blokadzie połączeń wychodzących i kwocie zaliczki.
Blokada zostanie usunięta w momencie wpłaty zaliczki lub uiszczeniu opłaty za świadczone usługi po wystawieniu faktury za bieżący okres rozliczeniowy.
Biorąc pod uwagę przedstawione uzasadnienie, brak jest podstaw do pozytywnego ustosunkowania się do Pana reklamacji. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Z poważaniem
Magdalena XYZ
Doradca Klienta
Doradźcie proszę czy mogę coś jeszcze wskórać w mojej ocenie zostałem oszukany.
#plus #pomoc #prawo #oszukujo ?
@yneb: Jak już to "ot tak". Jeżeli bym nie wiedział, to bym nie pisał. Jeżeli chcesz uzyskać pomoc to daruj sobie takie pytania.
Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Uprzejmie informujemy, iż każda sprawa jest przez nas wnikliwie analizowana. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzi na Państwa wiadomość udzielić możliwie szybko, aczkolwiek z uwagi na dużą liczbę spraw wpływających do Urzędu Komunikacji Elektronicznej każdego dnia, prosimy o wyrozumiałość.
Jednocześnie informujemy, że odpowiedź powinna być udzielona w następujących terminach:
w przypadku pytań i w innych kwestiach nie wymagających podejmowania dodatkowych wyjaśnień - w terminie nie