Wpis z mikrobloga

Mirki poradźcie proszę odnośnie mojej obecnej sytuacji z siecią #plus. Cała historia zaczęła się w momencie zmiany pracy, a co za tym szło przepisaniu numeru służbowego na osobę prywatną czyli mnie. Umowa cesji została podpisana w marcu na warunkach 30 pln za 50 min, z uwagi na to iż była to cesja nie było żadnych innych ofert promocyjnych. Nie pozostało mi nic jak zgodziś się na warunki i czekać momentu do przedłużenia umowy na korzystnych warunkach. Po miesiącu czasu zadzwoniłem do konsultanta aby podpytać się kiedy mogę przedłużyć konkretnie umowę i jakie dokumenty należy posiadać, zaproponowano mi przedłużenie umowy telefonicznie i wysłanie umowy pocztą. Zgodziłem się ustaliliśmy warunki itp. i w tej rozmowie padła informacja, która w moim mniemaniu ma istotny wpływ oceńcie sami czy mam rację. Konsultant poinformował mnie, że umowa będzie obowiązywała "w przeciągu doby bądź dwóch,a jeżeli nie proszę się kontaktować". Umowa przyszła ja ją podpisałem i po około 3-5 dniach zacząłem korzystać z internetu i gps. W dużym skrócie po około 2tygodniach zablokowano mi telefon z powodu przekroczenia rachunku o 600pln netto czyli jakieś 720 pln brutto. (zablokowano mi również internet, ale po awanturze w salonie z wielką łaską odblokowano). Powodem był fakt, że nowa umowa nie obowiązywałą w przeciągu 1, 2 dób lecz od następnego okresu rozliczeniowego.
Złożyłem w tej sprawie reklamację, w któej prosiłem o umożenie przekroczenie z tego względu iż konsultant w rozmowie telefonicznej wprowadził mnie w błąd, oto odpowiedź którą otrzymałem:

Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie z 28.3.2016 r., dotyczące numeru xxxxxxxxx informuję, że zapoznałam się z przedstawioną sprawą.
Potwierdzam, że dnia 18.3.2016 r. dla ww. numeru zawarty został Aneks do Umow o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w Promocyjnym planie cenowym JA+ do wszystkich bez końca II - Smartfon SMARTDOM w ramach taryfy Ja + 109,99.
Zgodnie z zapisami ww. Aneksu zmiana taryfy/promocyjnego planu cenowego na promocyjny plan cenowy nastąpi pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego po dniu zawarcia Aneksu. W sytuacji, gdy pierwszy dzień najbliższego okresu rozliczeniowego następuje w ciągu 7 dni od zawarcia Aneksu zmiana taryfy/promocyjnego planu cenowego na promocyjny plan cenowy może nastąpić od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego.
Przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości. Polkomtel świadczy usługi telekomunikacyjne w ramach zawartych z Klientami Umów/Aneksów, za które nalicza opłaty według stawek określonych w Cenniku usług telekomunikacyjnych dla posiadanej taryfy lub na warunkach organizowanych przez Polkomtel Promocji. Umowa jest dla nas dokumentem wiążącym. Złożony podpis daje podstawę do twierdzenia, iż przed jego złożeniem Klient zapoznał się i zaakceptował wszystkie warunki.
Przedstawiciele sieci Plus zobowiązani są do postępowania zgodnie z obowiązującymi procedurami i udzielania informacji w oparciu o materiały udostępniane przez Polkomtel.
Wyjaśniam także, że zgodnie z § 12 pkt 1 i 2 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Abonentów: „POLKOMTEL może zażądać od Abonenta w trakcie trwania Umowy wpłaty Zaliczki na poczet należności wynikających z najbliższego Rachunku telefonicznego. POLKOMTEL może zażądać wpłaty Zaliczki w każdym z poniższych przypadków: a. przekroczenia przez Abonenta Limitu kredytowego w trakcie Okresu rozliczeniowego, b. gdy wynikająca z systemu bilingowego POLKOMTEL wartość opłat za Usługi wykonane na rzecz Abonenta w bieżącym lub poprzednim Okresie rozliczeniowym (tzw. bieżące użycie) przewyższa średnią wysokość należności z Rachunków telefonicznych zapłaconych za ostatnie 12 Okresów rozliczeniowych, a w przypadku gdy okres korzystania z Usług jest krótszy- Rachunków telefonicznych zapłaconych w tym okresie”.
W oparciu o dane zawarte w naszym systemie obsługi Abonentów sieci Plus wyjaśniam, że w związku z wysokim bieżącym użyciem na Pana numerze, konsultanci Działu Windykacji Należności w dniu 27.3.2016 r. z uwagi na brak kontaktu wysłali wiadomość SMS o kwocie bieżącego użycia, blokadzie połączeń wychodzących i kwocie zaliczki.
Blokada zostanie usunięta w momencie wpłaty zaliczki lub uiszczeniu opłaty za świadczone usługi po wystawieniu faktury za bieżący okres rozliczeniowy.
Biorąc pod uwagę przedstawione uzasadnienie, brak jest podstaw do pozytywnego ustosunkowania się do Pana reklamacji. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Z poważaniem
Magdalena XYZ
Doradca Klienta

Doradźcie proszę czy mogę coś jeszcze wskórać w mojej ocenie zostałem oszukany.

#plus #pomoc #prawo #oszukujo ?
  • 9
@MichaelT128: Szanowni Państwo,

Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Uprzejmie informujemy, iż każda sprawa jest przez nas wnikliwie analizowana. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzi na Państwa wiadomość udzielić możliwie szybko, aczkolwiek z uwagi na dużą liczbę spraw wpływających do Urzędu Komunikacji Elektronicznej każdego dnia, prosimy o wyrozumiałość.

Jednocześnie informujemy, że odpowiedź powinna być udzielona w następujących terminach:

w przypadku pytań i w innych kwestiach nie wymagających podejmowania dodatkowych wyjaśnień - w terminie nie
@yneb: To niekoniecznie kwestia uczciwości konsultanta, raczej całej firmy. Taka "polityka" informowania przy sprzedaży. Teoretycznie możesz reklamować rachunek i powołać się przy tym na tę rozmowę - może zadziałać.