Wpis z mikrobloga

Zdażyło się komuś, że paczka nie przyszła? Zostało mi kilka dni do wymaganych 45 dni oczekiwania, więc zakładam że paka już nie dojdzie do mnie. Generalnie chciałem zapytać jakie rozwiązania porponuje ich customers service i czy nie lepiej krzyczeć o refund na paypalu?
#gearbest
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TheResurrectedProditor: zdażyło - nie, nie zdażyło się nam. Za to niektórym mogło się zdaRZyć i trzeba przyznać, że support GB do najlepszych nie należy. Zaoferują Ci zapewne częściowy zwrot na ich zakichany portfel, a po wielu bojach może ponowną wysyłkę (ale tutaj chcą chyba 2 czy tam nawet 3 msc czekania od daty wysłania paczki). Na paypalu spór też trochę trwa. Warto jednak najpierw nawiązać współpracę z GB, by mieć
  • Odpowiedz
@TheResurrectedProditor: A jak wyglądają szczegóły zamówienia? Jeśli ubezpieczyłeś od zaginięcia to będą pisać do poczty jesli nie zaproponują Ci pewnie ponowne zamówienie po niższej cenie. W przypadku tej drugiej opcji nawet nie odpowiadaj tylko zakładaj spór na paypalu.

Co mówi tracking?
  • Odpowiedz
@vaxx: Paczka nie była rejestrowana. Pisałem już coś do nich na ten temat, lecz kazali czekać te 45 dni roboczych.
@josedra52: Tracking w pewnym momencie zniknął. Było standardowe DHL eCommerce, wszystko spoko loko i bum, nagle nie znaleziono.

Trudno, faktycznie będę pisał dalej do nich, a jak nic ciekawego nie powiedzą to PayPal.
  • Odpowiedz