Aktywne Wpisy
Nie mogę uwierzyć, że ruchy antynatalistyczne na świecie są wciąż tak mało słyszalne i obecne. To jest absurd, że w czasach, kiedy tak głośno mówi się o dobru jednostki, jej prawach i wolności do samodecydowania, kiedy teoretycznie jest tak powszechne zrozumienie działania świata - wciąż dopuszcza się i, wręcz promuje, płodzenie nowych jednostek. David Benatar tak pięknie i klarownie tłumaczy jak to jest złe - to jest nieobalalne. To jest chore. Życie
wszystkogra +176
Smutno się patrzy na straty ZSU w Donbasie. To ukraińscy wojownicy bronią Ukrainy, ale i co ważniejsze Europy od tego terrorystycznego potwora. Daliśmy się wciągnąć w jakieś afery zbożowe czy malinowe. Wiadomo, to musi być uregulowane i wyjaśnione, ale źle się patrzy na te antyukraińskie nastroje. Idziemy tym na ręke rosji, a zapominamy jako społeczeństwo o tym, że najważniejsza jest przegrana z kretesem swołoczy ruskiej.
#ukraina #rosja #wojna
#ukraina #rosja #wojna
Fiat 130 Coupe
W 1971 roku, dwa lata po premierze flagowego modelu Fiata - limuzyny oznaczonej jako 130, na targach motoryzacyjnych w Genewie koncern zaprezentował odmianę coupe zaprojektowaną przez Paolo Martina ze studia Pininfarina. Oferowany wyłącznie z silnikiem V6 o pojemności 3,2 litra autorstwa jednego z najznakomienitszych konstruktorów silników wszechczasów - Aurelio Lamprediego. Silnik ten osiągający moc 165 KM i 255 Nm monentu obrotowego rozpędzał ten ważący 1600 kg samochód do prędkości 190 km/h. Karoseria kryła stylowe wnętrze wyłożone prawdziwym drewnem i welurem. Standardowe wyposażenie stanowiło m.in. pełne wspomaganie kierownicy ZF, regulowaną w dwóch płaszczyznach kolumnę kierownicy czy hamulce tarczowe ze wspomaganiem na obu osiach. W latach 1971-1978 wyprodukowano 4491 egzemplarzy.
#samochodyefceki #samochody #motoryzacja #carboners #forzaitalia #fiat #klasykimotoryzacji #pininfarina
PS. Czekam na jakiegoś Austina-Healey'a pod tagiem
Komentarz usunięty przez autora