Wpis z mikrobloga

#ryanair #linielotnicze #wykopefekt
Siema Mirki
Napisałem juz wykopalisko ale pilnie potrzebuje pomocy dlatego napisze też tutaj

Witam
Jeszcze nigdy nie korzystałem z Waszej pomocy, chociaż od wielu lat obserwuje jak działacie. Jest tu wielu expertów z naprawdę wielu dziedzin. Może uda się i tym razem i Wykop Effect zadziała bądź chociaż wykopowa porada.
Do rzeczy:
Jestem Trenerem. Wyjeżdżam na zgrupowanie przygotowawcze z dzieciakami na Sardynie - Windsurfing - Kupiliśmy bilet grupowy w Ryanair na 21 osób.
Przy bilecie grupowym należy 14 dni przez wylotem podać listę nazwisk.
16 dni przez wylotem wszedłem na strone, wpisałem wszystkie nazwiska i zaakceptowałem.
Pare dni później - 12 dni przed wylotem - Sprawdzam strone czy wszystko jest ok - nazwiska nie zostały zaakceptowane.
Wysyłam nazwiska w pliku excel do działu grupy ryanair - kontakt mailowy.
Dostaje informacje, że się spóźniłem i musze zapłacić 50 € od osoby czyli 1050 €
Odpisuje, że prawdopodobnie byl blad w systemie, ze wyslalem o czasie ale nie zostało zaakceptowane
Dostaje odpowiedź, że trudno musze zapłacić 1050 €
Odpisuje ponownie, że był błąd w systemie, ze nie przyjal mi nazwisk, zeby to sprawdzili
Dostaje odpowiedz ze nazwiska trzeba wyslac mailowo i musze zapłacić - W takim razie czemu jest mozliwosc uzupelnienia ich na stronie ??
Odpisuje ze nie jestem biurem podrozy, ze jestem prywatna osobą, ze jade z dzieciakami Kadry Narodowej na zgrupowanie. ze nie ma kto pokryc kosztów kary ktory nie powinna miec miejsca i ze prosze o rozpatrzenie mojej sytuacji
Dostaje odpowiedź, że musze zapłacić 1050€ kary - dosłownie, żadnych wyjaśnień, nic poza tym tekstem.
Napisałem reklamacje ( ktora bedzie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych, lot mam w poniedziałek ) nie mam dalej wpisanych nazwisk, zaraz mamy lot, musze zapłacić 1050 € uwazam niesłusznej kary.
Nie ma co płakać -- proszę Was o pomoc.
Jak moge wybrnąć z zaistniałej sytuacji ?? Dodatkowo nie ma czegoś takiego jak telefon do szefa, prezesa, szefa wydziału, działu tylko kontakt mailowy bądź infolinia - wszyscy wiemy jak działą infolinia.
Pozdro Wam !
Pobierz Lybka - #ryanair #linielotnicze #wykopefekt
Siema Mirki
Napisałem juz wykopalisko a...
źródło: comment_2vhjI5SAHgWOHTKRZY3ACdvJYMnhHMLk.jpg
  • 9
Potrzebuje dodzwonić się do kogoś kto ma jakąkolwiek władze - Najlepiej do działu grupowego, ale jest to niestety niemożliwe bo nie ma do nich podobno numeru telefonu.
Cwaniaczki są zabezpieczeni na takie sytuacje ..
@Lybka: nie wiem czy dobry pomysł ale spróbuj może zadzwonić na infolinię etravel. Sprzedają bilety wszystkich linii. Może oni coś doradzą co w takiej sytuacji. Nie mogą sami nic zdziałać bo nie przez nich kupiłeś ale może chociaż coś podpowiedzą co robić.
@Lybka: mimo wszystko zadzwon najpierw do ryanair na ich infolinię. Będzie się kombinować dalej jak nic nie wskurasz.
Tylko nie wal od razu "proszę łączyć z kierownikiem ale już!". Powiedz co i jak i wtedy ewentualnie pytaj o kogoś wyżej odpowiedzialnego za rezerwacje grupowe.
Jak z pyskiem wyskoczysz na wstępie to konsultant na słuchawce będzie miał gdzieś żeby się naginać dla ciebie.
Siema Mirki
Jestem właśnie po rozmowie z infolinią ( za która zapłaciłem kolejne milion złotych :> ) Przekierowali mnie jedynie do działu grupowego, grzecznie kazali napisać reklamacje i powiedzieli ze nic więcej nie są w stanie mi zaoferować a do kogoś kompetentnego nie są w stanie mnie przekierować. Chciałem ich tam oczarować i wzbudzić jak największą litość i zrozumienie, ale nie trafiłem na kobiete :) Także ten pomysł niestety odpada