Wpis z mikrobloga

#emigracja #uk #wielkabrytania #anglia #angielski
Cześć Mireczki. Przygotowuję się do wyjazdu za granicę po zdaniu matury na czas wakacji.
Chciałbym dostać jakąkolwiek pracę najlepiej w jakimś domu towarowym.

Napisałem swoje pierwsze CV. Czy moglibyście wyrazić swoją opinię i wskazać moje błędy i poprawić jego jakość?
https://drive.google.com/file/d/0B98n4DIPAKubMVdpb1pVMlF0bU0/view?usp=sharing

Byłbym bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Dla bardziej dociekliwych planuję wyjazd do #leicester zaraz po maturze.

  • 19
@Caishen: Nie znam się ale się wypowiem:
1. Za dużo "I" w personal statement.
2. Chyba lepiej "I had been working part time jobs since 2014 until ...".
3. "I am an honest reliable hard working individual." przecinki?
4. W "Work experience" chyba lepiej pisać bezosobowo, sporo błędów tam masz, w sumie w personal statement też trochę błędów.
@Caishen: ponad to, co koledzy wyżej napisali - nie powielaj informacji w obrębie CV, tj. jeśli w doświadczeniu masz coś o pracy w sklepie, nie pisz tego w tej sekcji "o sobie" (swoją drogą dałbym ją niżej, a najwyżej edukację, doświadczenie zawodowe, skillsy). Wyeliminuj całkowicie polskie znaki, nikt tego tutaj nie zrozumie. Staraj się tłumaczyć nazwę szkoły, w ostateczności pisz bez polskich znaków.
Małe kwiatki w stylu mathematics (wystarczy "maths"), poza
Nie pisz, że szukasz pracy na wakacje tylko.


Ktoś mi kiedyś o tym wspominał ale spodobał mi się zwrot tłumaczący czemu chcę tu pracować. Jednak większy profit będzie gdy nie będę o tym wspominał.

sprawdź sobie błędy językowe bo pare wpadło


@smieszekzagranico: słownictwo jakie takie mam ale mówiąc szczerze z tym mam problem ale przed wysłaniem na pewno jeszcze wszystko sprawdzę.

European Computer Driving Licence ( )
@dynamitri: pisząc o skillsach informatycznych miałem właśnie na myśli jakąś małą robótkę przy fanpage czy w programie domu towarowego.