Wpis z mikrobloga

Hej Mircy, mam zagłostkę, ponieważ nie znam się kompletnie na temacie a chcę się przerzucić z normalnych papierosków na e-papieroski i nie za bardzo wiem co jest dobre a co jakiś chiński szajs. Mam dość już fajkowego kaszlu więc z desperacją wołam: pomóżcie. Limitu cenowego nie ustaliłam jakiegoś konkretnego, ale myślę że za 200-250 cebulinów już chyba można dostać coś sensownego (?) Ogólnie szukam i dla siebie i dla chłopaka (nie to że z jednego tego samego będziemy korzystać). Podzielcie się swoją tajemną wiedzą na ten temat, jakbyście mogli to polećcie coś :) ja na razie myślałam o tym: https://seven-ecig.pl/sklep/e-papierosy-zestawy/17-seven-classic.html
#epapieros #epapierosy
  • 97
@Highheels: hej, kaszel nie będzie większy. Ten zestaw to zwykły chłam. Zobacz do sklepu e dym. Na początek polecałbym evic mini lub istic 100w i z parownikow cubis np. do tego trzeba dokupić akumulatorki 18650. Evic to sprawdzone porządne zasilanie, Cubisa mam sam na początek grzałki są e dobrych cenach można do niego dokupić bazę rba i robić własne.
@Oszczer: no ja liczę że właśnie kaszelek będzie dużo mniejszy, szczególnie jeśli nie będę paliła non stop. Mało zrozumiałam ale zaraz obczaje ten sklep to może bardziej mi się rozjaśni ;)
@Highheels: Evic to zasilanie typu box, cubis to atomizer dosyć uniwersalny jak na początek i ma grzałki w dobrych cenach. Do zasilania potrzebny będzie jeszcze akumulator i to cały zestaw. Pytaj będziemy odpowiadać :-)
@Highheels: Hej. Sprzęt, który wypatrzyłaś jest zdecydowanie odchylony w stosunku jakość/cena (w stronę ceny). Na ten moment na start poleciłbym zestaw istick 20W i nautilus mini dlatego, że:
- ma dobrą jakość w tej cenie, sensowną pojemność baterii i sprawdzony atomizer (w razie problemów milion osób Ci pomoże)
- można na nim się zaciągać tak, jak papierosem (do ust i potem do płuc), zestawy "zaawansowane" są używane bezpośrednio dopłucnie (jak jaranie