Wpis z mikrobloga

@lucaspl: Mail szwankuje co chwilę. Co najmniej raz dziennie Outlook się mnie pyta czy chcę zmienić hasło, bo nie może się połączyć. Dłuższe awarie zdarzają się regularnie, ostatnia był 4 marca. Kolejny cały dzień pracy z głowy. A jak dzwoniłem na infolinię to jakiś gościu się ze mną wykłócał, że przecież wszystko działa i o co mi chodzi - szkoda, że klienci mieli inne zdanie co do działania wszystkiego, co
  • Odpowiedz
@bmbcz01: dziękujemy za komentarz. To prawda, że mieliśmy ostatnio niedogodności w działaniu poczty, za co przepraszamy najmocniej. Na bieżąco usuwamy wszelkie niedogodności i udoskonalamy pocztę. Teraz usługi pocztowe działają poprawnie.
  • Odpowiedz
przepraszamy najmocniej


@azpl: Już się nasłuchałem tych przeprosin od was... Nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo mam to w dupie. Jedyne co potraficie robić to przepraszać i ctrl + c ctrl + v w odpowiedziach... Jaki hosting, taki marketing...

Na bieżąco usuwamy wszelkie niedogodności

No właśnie na bieżąco a nie raz a porządnie. Może się weźmiecie do
  • Odpowiedz