Wpis z mikrobloga

@neestsouth: Każdy użytkownik, który zarejestrował się przed początkiem tego tygodnia ma dwie darmowe rezerwację. Więc - najpewniej brak pasażerów nie jest jednak wynikiem wprowadzenia opłat, bo - jak piszę - 99,9% pasażerów ma dwie rezerwacje za darmo, o czym mogą przeczytać np. w swoim profilu. A pamiętaj, że na liczbę pasażerów wpływa bardzo dużo czynników. Monitorujemy sprawę i patrzymy, gdzie są "wąskie gardła" - żeby, w miarę możliwości je zlikwidować. [Jacek]
@neestsouth: Jeszcze jedna rzecz - sprawdziłem ręcznie, na razie, jak się ma liczba rezerwacji do tych sprzed tygodnia. Są trasy, na których ich liczba spadła w porównaniu do sprzed tygodnia. Ale są też trasy, gdzie ta liczba wzrosła. Więc - nie ma reguły, zmiana jest najpewniej wywołana sezonowością, o której piszę. I to nie tak, że dla nas będzie super, jeśli liczba rezerwacji spadnie. Kierowca ma mieć pasażerów - i to
@neestsouth: @BlaBlaCar: Jak byłem kierowcą na 1500km, to zawsze miałem komplet, od stycznia jestem pasażerem, a od wprowadzenia opłat po prostu nie ma ofert, więc piękna idea przestała działać. Rozumiem, że nikt nie pracuje charytatywnie, ale najlepiej byłoby wprowadzić opłaty typu 1zł za skontaktowanie się z kierowcą. Poza tym warto poprawić algorytm wyszukiwania trasy, np. opcja zaznaczenia że interesują nas przejazdy tylko w okolicy 50km, bo aktualnie wyszukuje mi trasę