Wpis z mikrobloga

#unity3d #unity #gamedev

Hej mirki. Mam taką zagwozdkę. W sumie to taka elementarna rzecz raczej ale jakoś się nigdy nie wgłębiałem w ten batching i generalnie nie wiem czy dobrze go rozumiem.

Jak mam taką sobie kostkę i chcę z niej zrobić krawędzie to czy żeby zaoszczędzić na batchowaniu muszę używać tej kostki zawsze w takiej samej skali (czyli że jest powtórzony dokładnie taki sam obiekt, ewentualnie obrócony) czy mogę zamiast klonować nie wiadomo ile razy na krawędź rozciągnąć sobie ją w poziomie i to też będzie traktowane jako ten sam obiekt?
Curry_ - #unity3d #unity #gamedev

Hej mirki. Mam taką zagwozdkę. W sumie to taka e...

źródło: comment_4LKAxzvufyw5KJz2J5hoLiFWVSrY8tiw.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jigsaw96: No właśnie pewnie i ja to gdzieś to przeczytałem w kontekście 3d i tak mi w głowie utkwiło. A wygląda na to że w przypadku grafiki 2D niepotrzebnie.
  • Odpowiedz