Aktywne Wpisy
![drakonia](https://wykop.pl/cdn/c0834752/9b440222e5e1485ca65ee0b169c77438d433e42655e96d4c3c01004ac631680b,q60.png)
drakonia +596
Akurat w Polsce jako kobieta mam mnóstwo praw, których nie mają mężczyźni. A co słyszymy na marszu? Że jest odwrotnie. ¯\(ツ)/¯ Kobiety to, kobiety tamto, kobiety sramto. W kółko wyimaginowane braki jakichś praw względem mężczyzn. W sumie kobietom się nie dziwię, że chcą głosować na lewicę, bo politycy celowo uderzają w emocjonalne tony i łatwo jest tym sposobem pobudzić nas do działania. Za to beka z każdego faceta, który na serio chce
![Norbercikk](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Norbercikk_kDRNW9Ek7L,q60.jpg)
Norbercikk +285
![Norbercikk - #marsz #bekazpisu
PiS właśnie #!$%@?ł wybory.
Chętnie chciałbym zobacz...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/04acaf89eedf09007753f578d8b0f9b40fa597c5ce3107f673b2e8fd90186ee8,w150.jpg?author=Norbercikk&auth=dbd78e7c3dc33f5325014d312fc09828)
@robakus07: Ciekawe...
A jak kompletny remont silnika za samą robociznę 2k netto to trochę drogi warsztat masz. U mnie remont wraz z wszystkimi częściami (panewki, szlif wału, głowicy, uszczelniacze, uszczelki itp. pierdoły) miał się zamknąć w 3-3,5k. Na szczęście nigdy nie był potrzebny.
Busso... busso to już zupełnie inne koszta, robi się ciasno pod maską, za swapa wezmą bardzo dużo, a i sam silnik i osprzęt to drogie rzeczy. Lepiej kupić cały samochód.
Busso byłoby najlepsze, ale to juz duże koszty.
A 1.8 bez problemu władujesz, mocowania ma te same co 2.0, więc ez, bez najmniejszego problemu.
- ECU
- wiązkę do podłączenia wariatora
- kolektor wydechowy i dolotowy z 1.8
- i silnik
I to chyba tyle. Wkładasz 1.8 na miejsce starego, musisz podłączyć wariator, czyli musisz przeciągnąć wiązkę od wariatora do ecu silnika który znajduje się w środku (to to bodajże jest). I to chyba tyle pomijając te podstawowe rzeczy
@Czipsu @konradk1: Deal jest taki że może dorwę silnik 1.8 do remontu za 5 stówek bo u Kuby (Mechanika) stoi na placu 156 z silnikiem do remontu. Na spokojnie go kupię i przez te pół roku wyremontuję a za pół
@robakus07: W teorii powinieneś zrobić nowy przegląd, diagnosta wpisze Ci nowe dane i to zmieniasz potem w dowodzie rejestracyjnym w Wydziale Komunikacji. W praktyce nikt tego nie robi
Więc chcąc mieć wszystko full legalnie trzeba by było zrobić tak jak mówię - po swapie jedziesz do
Raczej bd robił wszystko na legalu bo problemów jakby co to nie chcę
A odnośnie ubezpieczenia - nie pomyślałem, że faktycznie w 147 nie szedł 1.8 więc nie wiadomo jak to zakwalifikują. Ale ludzie przecież ubezpieczają np. Alfy 156 z silnikami 3.0 V6 czy 2.0TB, które też nie szły w tych modelach, więc coś da się zrobić. Ale dla