Aktywne Wpisy
Van-der-Ledre +19
Osobiście uważam, że jeśli miała by nastąpić jakakolwiek inwazja, na większą skalę ze strony inteligencji pozaziemskiej, to następnym krokiem będą zakłócenia systemów informatycznych/komuniakcji. Jeśli zostały wysłane rzekomo jakieś drony zwiadowcze, to kolejnym krokiem jest zakłócanie np. internetu, przechwytywanie sygnałów, ogólne zapozanawanie się z naszą infrastrukturą cyfrową, powodując jej szwankowanie. Byłby to kolejny punkt "zwiadu" przed działaniami militarnymi. Oczywiście dalsze "drony zwiadowcze" byłyby wysyłane. Tym razem możliwe że nad obiekty czysto strategiczne jak
Van-der-Ledre +197
PODSUMOWANIE KONFERENCJI:
Z początku czarnoskóra pani stwierdziła, że ufo nie miały pochodzenia pozaziemskiego, śmiechy na sali, żarty o ET etc.
Następnie John Kirby wyszeł i rzucił kilka konkretów. Ufo zostały wykryte po zwiększeniu wrażliwości systemów NORAD. Opisał, że od lat zjawisko UFO jest raportowane nie tylko w USA ale także w partnerskich krajach na całym świecie. Do dziś część przypadków pozostaje niewyjaśnionych. Jednakże programy uruchomione kilka lat temu powinny umożliwić lepsze zrozumienie
Z początku czarnoskóra pani stwierdziła, że ufo nie miały pochodzenia pozaziemskiego, śmiechy na sali, żarty o ET etc.
Następnie John Kirby wyszeł i rzucił kilka konkretów. Ufo zostały wykryte po zwiększeniu wrażliwości systemów NORAD. Opisał, że od lat zjawisko UFO jest raportowane nie tylko w USA ale także w partnerskich krajach na całym świecie. Do dziś część przypadków pozostaje niewyjaśnionych. Jednakże programy uruchomione kilka lat temu powinny umożliwić lepsze zrozumienie
Alfa Romeo 164 ProCar
Jeden z motoryzacyjnych przykładów gdzie sam silnik był dalece ważniejszy od samochodu. W 1985 roku włoscy inżynierowie Alfy Romeo na czele z Pino D'Agostino stworzyli 3,5-litrowe V10 które miało zostać wykorzystane do najnowszego bolidu F1 zespołu Ligier. Silnik Alfa Romeo V1035 okazał się majstersztykiem na którym przez najbliższe lata wzorowali się wszyscy producenci bolidów F1. Wykonany główie z aluminium, krzemu i tytanu motor uzyskiwał moc 620 KM i 382 Nm. Niedługo po prezentacji silnika nastąpiło zerwanie kooperacji między Ligierem a koncernem FIAT przez co silnik ten okazał się bezużyteczny. Do czasu gdy powstała koncepcja nowej serii wyścigowej Pro-Car gdzie z zewnątrz pojazdy miały przypominać ich produkcyjne odpowiedniki, natomiast w kwestii techniki montowanej w wyścigówkach miała panować niemal całkowita dowolność (max 12 cylindrów, max 3,5 litra pojemności i max 750kg masy całkowitej). Alfa Romeo planowała wystawić swój pojazd w tej serii korzystając z istniejącego już silnika i tworząc w kooperacji z Brabhamem ultra-lekkie nadwozie wykonane z aluminium, włókna węglowego i Nomexu. W czasie testów prowadzonych w 1998 roku na torze w Balocco udało się rozpędzić 164-kę do 340 km/h osiągając pierwszą setkę już po 2,1 sekundy. Niestety z braku innych chętnych do startów w serii Pro-Car pomysł został porzucony.
#samochodyefceki #samochody #motoryzacja #carboners