Wpis z mikrobloga

Współczuje pracownikowi #oragne odpowiedzialnemu za fanpejdż, piar i całe soszjalmedia, jakiś pracownik chciał sobie zrobić premię, drugi na infolinii powiedział, że nie jego problem, nikt zapewne nie mówi mu co się dzieje, a ty się człowieku produkuj i kłam ludziom, że się sprawą zajmujemy... a mhm, w czwartek przed 21 na pewno cały sztab fachowców nad tym siedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dla nie znających sprawy skrót wydarzeń:

1. jakiś Sebix pracujący w Orange chce sobie dorobić i opycha telefon, który pewno "spadł" z półki w sklepie
2. do domu pana klienta wbijajo bagiety
3. przesłuchanie mocno
4. konsultant na infolinii mówi, że nic nie zrobi bo nie ma na to procedur XD
5. sprzedawca w salonie mówi, że to wina kupującego bo nie sprawdził czy telefon kupowany w salonie nie jest kradziony XD
6. "oddzwonimy do pana za godzinę"
7. sprawa trafia na wypok.peel stronę ze śmiesznymi obrazkami
8. kryzys w całych internetach
9. tablica na FB tak bardzo zawalona linkami to wypok.peel śmieszna strona z obrazkami
9. plany na czwartkowy wieczór tak bardzo #!$%@?
10. cały misternie budowany wizerunek też tak bardzo #!$%@?
11. rozprawa w sądzie
12. całe Orange skazane za paserkę XD

wołam @OrangeEkspert może podzieli się zakulisowymi informacjami ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

#heheszki #socialmedia #telekomunikacja
  • Odpowiedz