Wpis z mikrobloga

Nigdy nikomu więcej nie polecę hostingu zenbox.pl, od ponad 2 lat dla każdego swojego klienta kupowałem hostingi w zenboxie, ale od kilku miesięcy to co się u nich dzieje przechodzi ludzkie pojęcie. Najpierw dwa miesiące temu dostępność serwerów przez ponad tydzień była tak słaba, że 70% stron kompletnie sie nie ładowało albo zajmowało to 10s.

Dziś szala goryczy się przelała, tym razem ataki na klienta pocztowego. Nie ma opcji wysłać, maila, odczytać, a przeszukać coś poprzez ich panel trwa wieki.

Zawsze ich chwaliłem, bo support w nocy o północy odpisuje w przeciągu kilku minut, pomagają itp. No ale to nie wszystko.

Pytanie do Was mirki, co polecacie? ovh? #hosting #webdev #www #serwer
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@filipsiu: hekko ma tragiczny support, plus ich panel i ogolnie zarzadzanie tym srednio mi lezy. Nie zalezy mi na kasie, czy zaplace 100/200 czy 300zl za rok. Chce miec pewnosc ze www (zwykly landing page/blog/sklep internetowy o sredniej wielkosci) bedzie mi smigal tak jak powinien, wg mojej optymalizacji i nie bede dostawac telefonow od klientow, ze cos nie dziala, nie dochodza maile itp.
  • Odpowiedz
@filipsiu: o, poczytam, popytam wśród znajomych, moze ktos tez ma i zachwali. Ogolnie to interesuje mnie jak sobie radza naprzestrzeni np. roku, przeczytac cala historie statusow o niedostepnosci itp. Nie ma takiego ogolnopolskiego raportu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@marcinzwwa: raportu nie ma, jest za to forum webhostingzone.pl / webhostingtalk.pl gdzie masz opinie na temat każdej firmy, ludzie szybko płaczą że coś nie działa. W @MyDevil lamentu bożego o tango down nigdzie nie znajdziesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@marcinzwwa: na VPS najczęściej sam odpowiadasz za stan używanego przez siebie systemu jak i oprogramowania. Więc sam musisz zajmować się instalacją, łataniem opogramowania i swoich konfiguracji.
Na "zwykłym" hostingu nie musisz sobie zawracać tym głowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeżeli jesteś zainteresowany naszymi usługami to zapraszamy do przetestowania, okres testowy trwa 2 tygodnie a jego koszt to od
  • Odpowiedz
@MyDevil: No dobra, czyli tak naprawdę na VPS musze instalowac cale PHP, mySQL/mongo itd, obsluga maili? Czy w ramach wykupienia np. uslugi na rok, w ramach obslugi klienta istnieje mozliwosc zrobienia tego za mnie, jesli wypisze czego instalacja mnie interesuje? A jak u Was z normalnymi kontami? Dają radę? Szczerze, jakieś fakapy ostatnio mieliscie (rozumiem brak dostepu przez 2-3 minuty), takie jak zenbox.pl czyli dzien bez poczty czy dostepnosci serwera
  • Odpowiedz
@marcinzwwa: Tak, na VPS to ty jesteś odpowiedzialny za działanie swojej usługi i to ty musisz reagować na problemy.
My obecnie oferujemy hosting kont, nie VPS więc tym wszystkim zajmujemy się u nas my (tak, MongoDB też mamy w ofercie, standard dla wszystkich kont).

Tak, była awaria i dotyczyła ona... serwerowni ATMAN Warszawa w której znajdują się usługi naszych klientów, o takich sytuacjach informujemy na fb/twitter oraz na naszym kanale IRC. Podsumowanie z naszego statusu
Dnia 03.02.2016 od godziny 00:15 do 12:40 występował problem z łączami w serwerowni ATMAN przez co dostęp do usług był niemożliwy lub utrudniony.
Sytuacja ta dotyczyła serwerów s0-s7.mydevil.net - w ramach rekompensaty wszystkie aktywne konta zostały przedłużone o
  • Odpowiedz
@MyDevil: to ostatnia awaria i to calkiem niedawno, a jak z wczesniejszymi miesiacami? W tym czasie, kiedy byl niedostepny dostep do uslug np. mail, maile sie odbijaly jesli ktos chcial cos wyslac? Czy wyslaly sie i przepadly w czarnej dziurze?
  • Odpowiedz
@marcinzwwa: W takim wypadku prawidłowo skonifgurowany serwer mail nadawcy podejmuje kilka kolejnych prób dostarczenia wiadomości w ciągu 24h lub 48h. Więc w razie problemu poczta dochodzi z opóźnieniem.
  • Odpowiedz