Aktywne Wpisy
Asarhaddon +142
Ładnie się pobudowałem? Jakie byście dali ogrodzenie, żeby było widać bogactwo, ale, żeby plebs nie mógł się dostać do środka?
#budujzwykopem #dom
#budujzwykopem #dom
kontodlabeki +66
ale mnie dzisiaj dupa zapiekła, jechałam pociągiem do domu i siedziały jakieś młode julki, każda z markowych ciuchach, makijaż, paznokcie jakieś lepsze zrobione, iphone, aparat na zębach ( ͡° ʖ̯ ͡°) ja, baba 30 lat i nie stac mnie na żadną z tych rzeczy XD najbardziej dupa piecze z powodu tego aparatu na zębach eh, człowiek porażka
Parę lat temu próbowałem z haxe i było fajne, w dodatku działało przyzwoicie, słabo wyglądała tylko wersja windowsowa (prawdopodobnie była to kwestia aa).
Wsparcie dla svg mile widziane, podobnie jak rady, jak inaczej radzić sobie z mnogością rozdzielczości. Nie chcę się zajechać generowaniem różnej wielkości assetów, nie radzę sobie z grafiką, więc planuję zlecić wykonanie grafik.
Język w zasadzie dowolny, z wyjątkiem javy, której po prostu nie lubię.
Dobrze by było, żeby rozwiązanie było przynajmniej początkowo darmowe. Jak się rozkręcę i coś z tego sklecę, to ewentualna inwestycja w biblioteki / narzędzia wchodzi w grę, ale na pewno nie na początku, bo nie wiem, na ile starczy mi zapału ;)
Wychowałem się na c i c++ (a nawet na 8-bit assemblerze tak trochę ;)), więc pisanie low-levelowe nie jest mi straszne, ale jeśli jakiś wszystkomający engine krzyczy "nie bądź idiotą, użyj mnie i oszczędź sobie 10 lat pracy", to mogę spróbować ;)
Platformy to (win || linux) && wp, ale chyba naturalnie im więcej, tym lepiej (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Haxe tu trochę obsysa, bo wp tylko przez html5, ale może nie będzie tragedii?
#programowanie #gamedev
Pobierz, pobaw się wbudowanymi tutorialami i sam zobacz czy Ci odpowiada.
Dziki za rafy! A co, gdybym zrezygnował z grafiki wektorowej? Monogame brzmi super, bo na co dzień pisze w c# intensywnie. Jedyny minus to brak wsparcia html5 (chyba?)