Wpis z mikrobloga

Operacja #wildfire to majstersztyk ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mapy są genialne, bardzo przemyślane. Widać, że sporo czasu zajęło im dopieszczenie. Nuke - genialny. Idealnie pokazali, że da się użyć jasnych kolorów i mapa nie wygląda jak gówno w porównaniu do np. season czy już dużo fajniejszego (ale dalej słabszego od nuke) train. Jak na daltonistę trichromatycznego bardzo cenię sobie spore kontrasty na nuke i gra się świetnie.

Co do samej operacji i sposobu wyświetlania misji/postępów misji w grze to jest to teraz bardzo wygodne. Odznaka też jest świetna.

Mam wrażenie, że operacja też poprawiła coś z dropem. Od miesiąca dropnęły mi tylko 2 bronie za level, żadnych okazjonalnych dropów typu skrzynki. Wczoraj, po zakupieniu misji na jednej mapie wyleciała mi skrzynka Wildfire a na kolejnej Winter, więc z ponad 5 euro od razu odzyskałem 4 :).

Jeśli przerobiliby cache na tekstury z nuke, to byłbym wniebowzięty :)

#csgo i sądząc po ostatnich wpisach w tagu to #niepopularnaopinia
h.....n - Operacja #Wildfire to majstersztyk ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mapy są genialne, bardzo prz...

źródło: comment_hCKDw91348bzmhxDWefnBwcs8l2HS3pw.jpg

Pobierz
  • 16
@Komoszek: Ogólnie to jedyne, co zostało diametralnie zmienione dla T - uproszczenie im przebiegnięcia dworem. Ale za to CT ma dużo więcej możliwości obrony BS'a dolnego. Moim zdaniem nuke jest teraz dużo bardziej zbalansowany.

@Arcyksienciuniu: Mi się bardzo podoba, ostatnie były bardzo słabe moim zdaniem (Vanguard jeszcze jako tako wyglądało).
@tezet_: To, że jest jaskrawy bardzo mi pasuje ;). Co do nowych kątów to bym nie przesadzał, chociaż genialnym kątem jest te z ciemni przez kurnik na heaven. Dla mnie bardzo fajna mapka (z resztą ja zawsze lubiłem nuke :) ).

@GrzegorzPorada: Mi przypomina bardziej half life niż cs, ale to właśnie jest na plus.
@hajen: Nie no, nowy Nuke super sprawa, 2x mniej FPS-ów niż na innych mapach, super wygląd rodem z COD-a i oczywiście dodane w #!$%@? rzeczy pod terro, bo mapa musi być zbalansowana ( ͡º ͜ʖ͡º) Wskoczenie na silos nie wymaga już nawet kucnięcia, od razu można rushować catwalk i gniazdo, na które można nawet wejść z A po drabince, a na takie rzeczy jak plantowanie na
@hajen Jak ktos nie umial ugrac rundy w terro, a potem nawet jednej w CT, to juz wina tego ze jest gorszy, a nie balansu mapy. Poza tym Nuke od zawsze taki byl, bylo malo miejsca na bledy i trzeba bylo miec mocne CT i pomysl w terro zeby wygrac, nie mozna bylo wbijac na pale na BS-y, bo lepiej ustawione CT robilo porzadek, trzeba bylo uzywac smoke'ow, flashy. Ale teraz beda
@hajen Pisze ze nie byl i to bylo w nim fajne, nie wiem czemu mapa musi byc zbalansowana, to teraz Inferno wyleci z puli map na pol roku bo jest CT-sided? Cala gra jest CT-sided, a poza tym przeciez w meczu gra sie i po stronie CT i w terro, wiec nawet jezeli gralo sie na starym Nuke'u i przegralo sie polowke 13:2, to byla zmiana i teraz przeciwnicy musieli sie wykazac
@rdkN: bo zbilansowane mapy są ciekawsze. W meczach prosów też padały najczęściej wysokie wyniki po CT i na cholerę mi oglądać taki jednostronny, ct-side'owy mecz? Jedną rzecz bym z nuke'owych nowości usunął, ale tak jest git.