@gumi5 mi tu wspomnienia wywołał, miałem jechać Kielce w tę sobotę, wyszło jak zwykle... wygrzebane z archiwum, jeszcze stare #ccrally. Szkoda, ze nie nagrała się szósta próba (bateria padła na starcie) - to był przejazd, z którego dotychczas jestem najbardziej zadowolony. Ale byłem zły... :)
Dla niecierpliwych od 0:20, pilot głośno więc nie dawajcie maxa.
@Mindblower: bardzo ciężko o to. Mi udało się to zrobić taniej, dlatego mogę Ci podać mniej więcej koszt realny przedsięwzięcia, mój nieco się różni ale ja mam trochę więcej źródeł z których mogę korzystać :)
Samochód baza ok. 2/3k. Ja kupiłem trochę drożej, bo miałem w tym już zawias + naprawdę zdrową budę + kubeł. Do tego dorzucasz klatkę ok. 2k (moja), ale da się kupić skręcaną i zrobić to za 1k. Zawias (ja już miałem, ten u mnie to koszt ok. 600 / 800 zł; sprężyny MTS, przód MTS, tył Krosno) Skrzynia 5 sporting już była, silnik kupiłem za 1k (cudem, wartość budowy silnika wyniosła
@Mindblower: MTS tak sobie... gnie się trochę, ale nie jest tragiczny. Jeszcze nie latałem po nierównościach, natomiast na płaskie na pewno ten zestaw pasuje mi bardziej niż bilstein. O dziwo. Silnik 1.2 8v, na ok. 87-90 koni. Dużo zrobione. Obniżone zawory, kompresja, wałek, stoczone koło, kolektor punto 4-2-1 (pasuje założyć barana, ale jeszcze nie znalazłem w dobrych pieniądzach), większa przepustnica. Mam do niego jeszcze komputer wystrojony, narazie jeżdżę na innym,
@gabrally: podbijałeś do Ultera? Kolega mówił o nich, może nie będę pisał co o nich mówił, ale może coś ugrasz. Bo Guzy to chyba odpada, zabiegany jest chop. Ładnie porobiony. Ile już startów od złożenia? Jakieś problemy? Masz wyznaczony plan na ten sezon?
@Mindblower: nie, nie podbijałem. Jeden start jako zerówka (w swojej imprezie), jeden w SJS. W pierwszym (zerówka) wyszedł problem z urwanym gwintem do listwy wtrysków, która odchylała się i zaciągała lewe powietrze, przez co był efekt blokowania gazu na wysokich obrotach. Spięliśmy trytytką, nagwintowaliśmy ile się dało i od tej pory jakoś jeździ. Poza tym bez problemów. Nawet oleju nie je. Plan na sezon... podstawowy to pojechać cokolwiek, max to
PERFEKCYJNA DZIEWCZYNA ? Faceci jak ona wam sie podoba ? Kobiety, co myslicie o takim stylu ? Te brwi, usta, rzesy, makijaz, piersy itd. Ocencie jej wyglad
Z racji że dziś wychodzę za mąż to małe #rozdajo. Pół litra wódeczki będzie rozlosowane wśród plusujących! Wysyłka na mój koszt ( ͡°͜ʖ͡°) #slub #wesele
Dla niecierpliwych od 0:20, pilot głośno więc nie dawajcie maxa.
#motoryzacja #pokazpasje trochę też #rajdy bo już odcinek, ale nadal amatorskie
Dobry chyba pilot.
Dobry dobry :)
@STASZEK_WIERTARA: dokładnie :)
Samochód baza ok. 2/3k. Ja kupiłem trochę drożej, bo miałem w tym już zawias + naprawdę zdrową budę + kubeł.
Do tego dorzucasz klatkę ok. 2k (moja), ale da się kupić skręcaną i zrobić to za 1k.
Zawias (ja już miałem, ten u mnie to koszt ok. 600 / 800 zł; sprężyny MTS, przód MTS, tył Krosno)
Skrzynia 5 sporting już była, silnik kupiłem za 1k (cudem, wartość budowy silnika wyniosła
I jaki silnik 1.1? Co zrobione mniej/więcej.
Ogólnie, to liczyłem, że wyjdzie 6-7, a nie 8-10 :P
Silnik 1.2 8v, na ok. 87-90 koni. Dużo zrobione. Obniżone zawory, kompresja, wałek, stoczone koło, kolektor punto 4-2-1 (pasuje założyć barana, ale jeszcze nie znalazłem w dobrych pieniądzach), większa przepustnica. Mam do niego jeszcze komputer wystrojony, narazie jeżdżę na innym,
Bo Guzy to chyba odpada, zabiegany jest chop.
Ładnie porobiony. Ile już startów od złożenia? Jakieś problemy?
Masz wyznaczony plan na ten sezon?
Jeden start jako zerówka (w swojej imprezie), jeden w SJS. W pierwszym (zerówka) wyszedł problem z urwanym gwintem do listwy wtrysków, która odchylała się i zaciągała lewe powietrze, przez co był efekt blokowania gazu na wysokich obrotach. Spięliśmy trytytką, nagwintowaliśmy ile się dało i od tej pory jakoś jeździ. Poza tym bez problemów. Nawet oleju nie je.
Plan na sezon... podstawowy to pojechać cokolwiek, max to