Mam internet, który na co dzień wyciąga 25 MB. Dziś rano nagle transfer spadł do 1.5 MB, o zrywaniu połączenia już nie wspomnę. Zresetowałem router bo myślę sobie, że coś z synchronizacją. Dupa blada, żadnej zmiany.
No to telefon do BOK. Pani po drugiej stronie słuchawki przyjęła usterkę, wyznaczyła jakiś absurdalny termin kontaktu technika na 72 h i się rozłączyła. Śmiałem w trakcie rozmowy stwierdzić, że robią sobie jakieś jaja i to już nie pierwszy raz, a z racji tego, że umowa kończy mi się za miesiąc, poważnie przemyślę, czy ją przedłużać.
Po rozmowie jeszcze raz zresetowałem router. Abrakadabra wszystko wróciło do normy... na godzinę.
Ja tu wietrzę jakiś spisek... ( ͡º͜ʖ͡º) bo podobno w regionie żadnych awarii nie ma.
@OrangeEkspert co wy tam kombinujecie? Mam do was dzwonić co godzinę, aby mi internet porządnie działał?
@Old_Postman: moja luba ma orange. To jest jakaś patologia nie internet. Sam mam w małej prywatnej firmie i jest tak jak mam w umowie i do tego płacę tyle samo co ona a mam 200/20Mb/s a ona ze 3/1 Mb/s (bo w sumie na umowie jest do 10 czy do ilu ale nigdy takiego nie spotkałem u niej( ͡°͜ʖ͡°)
@Old_Postman: Nie przedłużaj. Ja z Neostradą bujam się od czasu podpisania umowy, co więcej przecież za każde połączenie z BOK dodatkowo płacisz, zbankrutować można. Technik przyjdzie, zresetuje ruter, coś pomierzy, powie, że wygląda ok i 5 minut później go nie będzie, a problem zostanie.
Wiadomo, że żaden provider nie dostarczy ci neta z uptimem 100%, ale to jak Orange leci w kulki to jest nie do pomyślenia. A na panienki na
@Old_Postman: uwazaj na te #!$%@? i zlodziejów bo mi 39pln doliczyli do rachunku za zgloszenie usterki niby z mojej winy a taki #!$%@?, a ze ze zlodziejami nie gadam #orange to niech sie kurvvy udławią tymi 39 i oby sie wysrac nie mogly. #!$%@?
@Old_Postman: Jak tylko masz okazję iść do innego operatora, to to zrób. Nawet się nie zastanawiaj czy warto zmieniać bo kiedyś działało. Brakło by miejsca w internecie ;) żeby opisać moje przygody z tą firmą.
@hicat: @dredziasty: @sphinxxx: @desygnat: Stało się coś niewiarygodnego... technicy byli u mnie 2.5 h od telefonu :) No takiego czegoś się nie spodziewałem. Pogrzebali w centralce, pogrzebali w gniazdku, coś tam zsynchronizowali i działa. Nie tylko na ich kompie ale też na moich. Nawet połączenie jest stabilniejsze niż wcześniej :)
Mam tylko nadzieję, że to nie "technicy magicy" i zaraz cała moc sprawcza opuści moje mieszkanie.
Mam internet, który na co dzień wyciąga 25 MB. Dziś rano nagle transfer spadł do 1.5 MB, o zrywaniu połączenia już nie wspomnę. Zresetowałem router bo myślę sobie, że coś z synchronizacją. Dupa blada, żadnej zmiany.
No to telefon do BOK. Pani po drugiej stronie słuchawki przyjęła usterkę, wyznaczyła jakiś absurdalny termin kontaktu technika na 72 h i się rozłączyła. Śmiałem w trakcie rozmowy stwierdzić, że robią sobie jakieś jaja i to już nie pierwszy raz, a z racji tego, że umowa kończy mi się za miesiąc, poważnie przemyślę, czy ją przedłużać.
Po rozmowie jeszcze raz zresetowałem router. Abrakadabra wszystko wróciło do normy... na godzinę.
Ja tu wietrzę jakiś spisek... ( ͡º ͜ʖ͡º) bo podobno w regionie żadnych awarii nie ma.
@OrangeEkspert co wy tam kombinujecie? Mam do was dzwonić co godzinę, aby mi internet porządnie działał?
#firstworldproblems
Wiadomo, że żaden provider nie dostarczy ci neta z uptimem 100%, ale to jak Orange leci w kulki to jest nie do pomyślenia. A na panienki na
Mam tylko nadzieję, że to nie "technicy magicy" i zaraz cała moc sprawcza opuści moje mieszkanie.
Czas zacząć
Komentarz usunięty przez autora