Wpis z mikrobloga

@lubielizacosy: Tak, ale nie o nagrodę chodzi... bo jakoś mocno mi na niej nie zależy. Sam fakt olewania i braku odpowiedzi na zadane pytania. Kasę na konkurs mają, ale obsługa profilu jest tragiczna.
  • Odpowiedz
@crab_nebula: @cwiercwieku: To rozumiem, czytałem regulamin i nie oczekuję żeby gra zaraz była u mnie - jak przyjdzie za rok, to też będzie spoko. Bardziej chodzi mi o to, że zadawałem proste zapytania na które nie dostałem nawet zwykłej odpowiedzi typu "Panie Arturze, sprawdzimy to i damy znać". 25 stycznia napisali mi, że nagrody wyjdą jeszcze w tym tygodniu... od tamtej pory cisza. Na żadne zapytanie w tej
  • Odpowiedz
@artur_zw: Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.
Zgadzam się z tym że przesadzasz.

Profil może im prowadzić jakiś studenciak chcący dorobić i o konkursie może wiedzieć tyle że trzeba było coś tam wrzucić na ścianę.
  • Odpowiedz
@barwus: Sprawdziłem co w trawie piszczy, agencja organizująca konkurs i prowadząca FB jest ta sama.
Nie byłem nadgorliwy do czasu, gdy poczułem że ktoś nie okazuje mi szacunku ignorując moje wiadomość.
  • Odpowiedz
@cwiercwieku: Tylko widzisz, pokazałeś screena gościa który dopytywał i pisał to samo przez jeden dzień - ja dopytywałem na przestrzeni tygodnia, czasem więcej - bez odpowiedzi...zwłaszcza, że dostałem info, że paczka wyjdzie (w tygodniu 25 stycznia) i nic nie dostałem przez 2 tyg. więc chciałem się dopytać, czy wszystko ok.
  • Odpowiedz
@artur_zw: ok masz mnie...
Wszystko sprowadza się do tego że nagłaśniasz sprawę bo obsługa facebookowego konta nie jest dla Ciebie miła, tak jakbyś tego chciał.

Moim zdaniem cała rozmowa powinna wyglądać tak:
Ty: Dzień dobry,
czy wiadomo już na
  • Odpowiedz
@barwus: Zgadzam się w 100% - chodzi mi tylko o sam fakt, że zadawałem pytanie i pozostawałem bez odpowiedzi... a wystarczyło proste "sprawdzimy", "przepraszamy mamy opóźnienie" - cokolwiek. Nie jestem Januszem, co się przypierdziela bez przyczyny, bo TAK... po prostu byłem ignorowany przez długi czas i dopiero publikacja korespondencji ożywiła obsługę :) Chciałem zwyczajnie pokazać przykład jak nie należy tego robić - dlatego też w komentarzach powrzucałem wszystkie screeny.
  • Odpowiedz