Wpis z mikrobloga

@lubielizacosy: Wrzuciłem im na tablicę identyczne zestawienie i ich odpowiedź mnie rozbawiła:

**_Arturze, ale otrzymałeś już od nas odpowiedź w tej sprawie :)

Zgodnie z regulaminem konkursu:

"§ 6.
Nagrody

8. Nagrody wysyła Organizator kurierem lub listem w terminie do 45 dni roboczych od otrzymania od poszczególnego Zwycięzcy jego danych korespondencyjnych na adres podany przez Zwycięzcę."

Przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Obiecujemy dołożyć starań, by nagroda dotarła do
  • Odpowiedz
@lubielizacosy: Tak, ale nie o nagrodę chodzi... bo jakoś mocno mi na niej nie zależy. Sam fakt olewania i braku odpowiedzi na zadane pytania. Kasę na konkurs mają, ale obsługa profilu jest tragiczna.
  • Odpowiedz
@crab_nebula: @cwiercwieku: To rozumiem, czytałem regulamin i nie oczekuję żeby gra zaraz była u mnie - jak przyjdzie za rok, to też będzie spoko. Bardziej chodzi mi o to, że zadawałem proste zapytania na które nie dostałem nawet zwykłej odpowiedzi typu "Panie Arturze, sprawdzimy to i damy znać". 25 stycznia napisali mi, że nagrody wyjdą jeszcze w tym tygodniu... od tamtej pory cisza. Na żadne zapytanie w tej sprawie nie
  • Odpowiedz
@artur_zw: Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.
Zgadzam się z tym że przesadzasz.

Profil może im prowadzić jakiś studenciak chcący dorobić i o konkursie może wiedzieć tyle że trzeba było coś tam wrzucić na ścianę.
  • Odpowiedz
@barwus: Sprawdziłem co w trawie piszczy, agencja organizująca konkurs i prowadząca FB jest ta sama.
Nie byłem nadgorliwy do czasu, gdy poczułem że ktoś nie okazuje mi szacunku ignorując moje wiadomość.
  • Odpowiedz
@cwiercwieku: Tylko widzisz, pokazałeś screena gościa który dopytywał i pisał to samo przez jeden dzień - ja dopytywałem na przestrzeni tygodnia, czasem więcej - bez odpowiedzi...zwłaszcza, że dostałem info, że paczka wyjdzie (w tygodniu 25 stycznia) i nic nie dostałem przez 2 tyg. więc chciałem się dopytać, czy wszystko ok.
  • Odpowiedz
@artur_zw: ok masz mnie...
Wszystko sprowadza się do tego że nagłaśniasz sprawę bo obsługa facebookowego konta nie jest dla Ciebie miła, tak jakbyś tego chciał.

Moim zdaniem cała rozmowa powinna wyglądać tak:
Ty: Dzień dobry,
czy wiadomo już na temat wysyłki?

MM: Dzień dobry,
gratulujemy wygranej i prosimy o cierpliwość, nagrody zostaną wysłane w ciągu 45 dni roboczych... bla bla bla

I tyle powinno Ci wystarczyć
  • Odpowiedz
@barwus: Zgadzam się w 100% - chodzi mi tylko o sam fakt, że zadawałem pytanie i pozostawałem bez odpowiedzi... a wystarczyło proste "sprawdzimy", "przepraszamy mamy opóźnienie" - cokolwiek. Nie jestem Januszem, co się przypierdziela bez przyczyny, bo TAK... po prostu byłem ignorowany przez długi czas i dopiero publikacja korespondencji ożywiła obsługę :) Chciałem zwyczajnie pokazać przykład jak nie należy tego robić - dlatego też w komentarzach powrzucałem wszystkie screeny.
  • Odpowiedz