@DizzyEgg: Jakby to cokolwiek zmieniało czy to będzie 1 czy 3 ;). Serio, odpowiedź brzmi: nie da się tego zrobić, jeden człowiek nie jest w stanie tego dokonać, w żadnym czasie.
Zresztą, w C++ też nie, jeżeli chciałbyś pisać od zera, bez gotowych silników, middlewarów itp.
@DizzyEgg: a wiesz, że mając programik generujący co sekundę losowe piksele na ekranie powiedzmy 640x480 w 16 bitowej palecie barw, to obserwując ekran przez pewien czas, obserwator ujrzałby wszystko, czyli to co było, to co jest i to co będzie. Tylko, że ten czas jest dłuższy niż wiek wszechświata od samego początku do jego obliczonego końca.
Mniej więcej tyle wynosi odpowiedź na Twoje pytanie ( ͡º͜ʖ͡º
a wiesz, że mając programik generujący co sekundę losowe piksele na ekranie powiedzmy 640x480 w 16 bitowej palecie barw, to obserwując ekran przez pewien czas, obserwator ujrzałby wszystko, czyli to co było, to co jest i to co będzie. Tylko, że ten czas jest dłuższy niż wiek wszechświata od samego początku do jego obliczonego końca.
#programowanie
Komentarz usunięty przez autora
Chyba że masz już gotowe biblioteki z metodami typu:
createWitcherGame
Przemyśl to pytanie i tagi, a może (nie) uzyskasz odpowiedź
Komentarz usunięty przez autora
@DizzyEgg: Jakby to cokolwiek zmieniało czy to będzie 1 czy 3 ;).
Serio, odpowiedź brzmi: nie da się tego zrobić, jeden człowiek nie jest w stanie tego dokonać, w żadnym czasie.
Zresztą, w C++ też nie, jeżeli chciałbyś pisać od zera, bez gotowych silników, middlewarów itp.
Mniej więcej tyle wynosi odpowiedź na Twoje pytanie ( ͡º ͜ʖ͡º
Komentarz usunięty przez autora
@DizzyEgg: akurat ilość lat potrzebna do zdobycia doświadczenia jest tu pomijalnie mała ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
@menelaosPL: a wiesz że nie?