Wpis z mikrobloga

dzwoni do mnie koleś z Orange:
koleś: dobry
ja: dobry
k: dzwonie w imieniu Orange, mogę zadać 2 pytania?
ja: słucham
k: czy widział pan ostatnio reklamy Orange?
ja: nie
k: dziękuję, zaznaczam. a teraz drugie pytanie. W skali od 1 do 5 jak ocenia Pan jakość usług firmy Orange?
ja: 4
k: dziękuję, zaznaczam. czy mogę jeszcze panu przedstawić ofertę produktu ubezpieczeniowego?
ja: nie dziękuję
k: ale to zajmie tylko chwilę..
ja: NIE DZIĘKUJĘ
k: na prawdę nie chce pan poznać...
ja: pan zmieni na 2

( ͡° ͜ʖ ͡°)

#niewiemjaktootagowac #wygryw #orange
  • 41
  • Odpowiedz
@kubaokulicz: zazdroszczę cierpliwości, u mnie są krótsze dialogi ;-)

- Dzień dobry dzwonię z firmy XYZ, na wstępie informuję, że nasza rozmowa jest nagrywana
- Nie wyrażam zgody na nagrywanie
- Do widzenia
-
  • Odpowiedz
@CacyIsBack: Ja inaczej kończę, sami się również rozłączają z reguły na początku po poinformowaniu o tym że rejestrują i wyrażam zgodę, również informuję że nagrywam i około 90 % wpada w dziwny stan przetwarzania informacji a potem dziękuje niestety nie możemy rozmawiać.
  • Odpowiedz
ja mówię, tak może Pan tylko proszę sekundę poczekać, i odkladam telefon nie rozlaczajac się


@WolfSky: A wystarczyło cofnąć/nie wyrażać zgody na przesyłanie informacji handlowej przez telefon, zamiast zachowywać się jak burak.
  • Odpowiedz
@InsaneMaiden: Parę razy tak robiłem ale nie zawsze działa. Czasami coś zaczynali się dopytać, "a dlaczego?" a co nie pasuje?".
Wiem, że nie powinni ale bardzo często tak robią.

Generalnie teraz mówię, "Nie. Dziękuję" i sam się rozłączam.
  • Odpowiedz
: A wystarczyło cofnąć/nie wyrażać zgody na przesyłanie informacji handlowej przez telefon, zamiast zachowywać się jak burak.


@SuchyBatman: a wystarczyło nie zakładać konta i nie #!$%@?ć głupot.
Jak dzwonią do mnie z garnkami itp. co 5 dzień bo jakiś fagas gdzieś sprzedał mój numer (nigdzie nigdy nie zaznaczam opcji, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych czy telefonu) to nie moja wina, i faktycznie, odłożenie telefonu to buractwo w #!$%@?.
  • Odpowiedz