Wpis z mikrobloga

#meizu #android
Zakupiłem meizu m2 mini w x-komie i już po 1 dniu użytkowaniu natknąłem się na bardzo denerwujący bug (,)
Naładowałem baterię do 100%, mimo to nie wyświetlały mi się statystyki zużycia baterii, dlatego zresetowałem telefon i od tej pory mam 1% baterii, mimo, że jest w pełni naładowana. Przeszukałem google i z tego co widzę ten bug jest od kilku miesięcy i do dzisiaj nie jest naprawiony? -____-
  • 26
@errorek95: też mam meizu M2 mini . Jestem #rozowypasek i nie wiem co to bug, ale miałam ten sam problem. U mnie pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych i w ustawieniach zmieniłam aby mi pokazywało % baterii. Jeśli jednak chodzi Ci o to że ładujesz tel i zaraz bateria zjeżdża w dół to miałam to samo. Unormowało mi się po tygodniu użytkowania telefonu. Natomiast niestety ja mam problem taki , że po przywróceniu
@errorek95: wersje softu O, U, T etc są specjalnie zmodyfikowanymi (przez azjatyckich operatorów) softami flyme na rynki dalekiego wschodu. Najlepszą opcją jest dla Ciebie wykonanie roota, instalacja wersji I lub G.
Aplikacje które masz obecnie przypisane są do konta sklepu play, ich późniejsza instalacja zajmie Ci tyle co przelecenie listy posiadanych aplikacji w sklepie play.
poradnik krok po kroku:
http://forum.meizupolska.pl/watek-instalacja-wersji-i-na-wersj%C4%99-o
@atna-nefarious: To jeszcze jedno pytanko, jeśli zmienię teraz soft z 4.5.3 O na 4.5.4I, który mi polecacie i będe jednak musiał oddać telefon na gwarancję w x-komie, czy przyjmą mi taki telefon a jeśli nie to skąd wezmę wersje O, której nie ma na stronce?

EDIT: znalazłem na forum meizu: Jest możliwość pobrania Flyme w wersji 4.5.3O ? bo taka wersja była w telefonie po zakupie.? Nie ma możliwości. Ta wersja
@errorek95: Nie wiem czy zmiana softu w tym przypadku wpływa na gwarancję, ponieważ ostatecznie i tak masz oryginalny soft producenta. Dodatkowo x-kom raczej nie posiada własnego serwisu - raczej wysyła urządzenia na serwis, a Tobie z racji gwarancji daje zamienny telefon. Chyba jedynym serwisem meizu w polsce jest ccsonline.pl
W ich warunkach gwarancji jest zapis:

@schreder: Wersja A jest oryginalnym romem flyme przeznaczonym na rynek chiński, wersja 4.5+ ma jeszcze język polski, ale meizu planuje w kolejnych wersjach pozostawić jedynie 4 języki w wersji A (3 azjatyckie + angielski) i przenieść ciężar tłumaczenia poszczególnych wersji romu na inne wersje dystrybucji. Tak więc docelowo będziesz miał wersję I (international) lub G (Global) które będą miały język polski.
Tak, zawsze możesz wrócić do wersji wcześniejszej przed gwarancją -
@atna-nefarious: czyli jak zmienię ten plik przez terminal żeby można było przez przeglądarkę plików zainstalować wersję I to już z niej bez kombinacji pójdzie powrót na A? Tylko się zastanawiam skąd ja wezmę soft z A xd na stronie tylko I.
@atna-nefarious: no nieźle.... miałem cały czas 1%, podłaczyłem do ładowarki, poziom baterii skoczył na 8% po parudziesięciu minutach, po chwili patrzę na telefon i jest 100%. Ucieszony odpalam plik update.zip, telefon sie resetuje i widzę......... 1% baterii -____- oraz znany mi już komunikat, że potrzebuje minimum 20%, aby zrobić update. Także nie mogę nawet zrobić updatu do tej wersji 4.5.4 I.
Chyba jednak zakończy się na gwarancji w x-komie ):
@MRacheron: Rękojmia dotyczy niezgodności towaru z opisem. W przypadku zgłoszeń serwisowych sklep jedynie pośredniczy w przekazywaniu urządzenia między klientem a serwistem, i przedstawienie dowodów sprzedaży spoczywa na sklepie. Sklep może również przesłać Ci dokument kierujący Cię bezpośrednio do serwisu gdzie osobiście możesz dochodzić gwarancji - miałem taki przypadek osobiście przy gwarancji płyty EVGA.

@errorek95 sprawdź czy uda się zrobić update na telefonie podłączonym do ładowarki.