Wpis z mikrobloga

Cumple i Cumpelki ( @Konkol <3 )
Poratuje ktoś importem z DE do PL. Stoję w DE90 jak ten cieć przy hałdzie żwiru i nie ma z czym zjechać. #mirkocargo

Nie wiem jak u Was, ale z tym zachodem to straszna #!$%@? się zrobiła. Ładunków na giełdach mniej niż kiedyś. Stawki znacznie pospadały (na jednej ze stałych tras mój klient zjechał ze stawką z 1500€ do 900€, bo i tak się sprzeda i tak), w dodatku litwini wchodzą z buta do jednego z moich kluczowych klientów, od którego biorę exporty z PL do Beneluksu.
Także chyba czas zmienić stronę barykady. Z przewoźnika na zwykłą spedycję.

#bekaztransa i trochę #gorzkiezale
  • 5
@kartofel_mocy: wejdź w temat spedycji to zobaczysz jaka to branża. Jeszcze większa #!$%@?. Bo niech mi ktoś proszę wytłumaczy jak się komuś opłaca wziąć od zagranicznego klienta ładunek, obciąć 50 eur i daj polskiej firmie.

Mamy 50 euro netto, ale musimy polskiem przewoxnikowi zapłacić z Vatem, a kllient zagraniczny nam vatu nie zapłaci tylko trzeba czekać 60 dni aż to urząd zrobi. Więc fracht jest np na 700 eur, to musimy
@xspeditor:
Może i tak źle wygląda, ale spójrz na to z drugiej strony. Jeżeli to robi osoba z firmy jednosobowej (Wlasciciel, ksiegowy, windykator itd) to wystarczy, że sprzeda dziennie cztery takie ladunki (po 33,5eur zysko na jednym tak jak napisales) to wyjdzie mu w miesiącu ok 2700e. Wiec jest z czego zaplacic zus, giełdy transportowe, rachunki itd i jest za co zjeść kebaba( ͡º ͜ʖ͡º). Poza