Wpis z mikrobloga

Czy tylko mnie to całe gówno VR się nie podoba? Spójrzmy na inne tego typu dodatki- kontrolery ruchowe i 3D. Nintendo miało na to monopol, był bum, bo nowe inne sterowanie, sprzedali bodaj 80mln egzemplarzy. Później nagle Sony i MS, na koniec generacji się obudzili i zrobili swój szajs- PS Move i Kinect. Gier na to było zatrzęsienie, kupiła to tylko rodzina producentów, a i tak z grymasem na twarzy że muszą jakieś rupiecie brać. Po roku istnienia, Sony nawet się nie przyznaje do PS Move (ostatnio już nawet w sklepach tego nie widzę), do PS4 też kamerek już prawie nie ma (bundle packów z premiery tym bardziej). Mirkosoft niby próbował dalej wpychać Kinkiet ludziom, wmawiając im że tego potrzebują jednak w ostateczności, nawet Janusze z MS poszli po rozum do głowy i tą skrzynkę wycofali (też w sklepach już nie widzę- bundle packi tak samo). Nagle wszyscy przestali wspierać ten szajs- tylko Nintendo szło w zaparte z WiiU, a jak skończyli, to każdy wie.

Mniej więcej jak był szał na gięcie się przed TV jak jakiś menel po wypiciu denaturatu, wszyscy podniecali się 3D. NAGLE #!$%@? chyba w 2 lata, producenci wysrali z milion TV z obsługą stereoskopowego 3D i wmawiali nam że to jest przyszłość i za pare lat będzie to standardem. #!$%@? tam. Nikt tym się już nie podnieca, bum na obraz 3D minął, został tylko w kinie. LG ze swoim Swiftem 3D poszło w niepamięć, producenci gier przestali tego używać (chyba z 5 gier na PS3 to obsługuje), no a na PS4- wiadomo. Żadna chyba gra nie obsługuje 3D.

Jakoś dwa (?) lata temu jak ogłosili Oculus Rift, to też nagle wszystkim #!$%@?ło. Nie od razu, bo zanim usłyszeliśmy o Playstation VR, Holo Lens od MS, to trochę minęło. Chyba z rok od zapowiedzi Oculusa. Zaraz po nich szajbę przejął Szajsung, HTC. Ciul z tym że ludzie z Oculusa wyruchali płatników z Kickstartera, którzy wpłacili nie małą sumę dla nich, a oni zaraz po tym sprzedali się do Cukierberga za 2 miliardy. Chcą nam teraz wmówić że gogle Virtual Reality są przyszłością branży, pomimo że dużych gier AAA na to nie będzie tylko jakieś pierdy, które odpaliłby iPhone/Android.

Jestem przekonany że całe te gogle skończą jak PS Move, Kinect, 3D. Pobawią się tym przez maks 2 lata, później stwierdzą że i tak nikt tego nie kupił, bo cena to jakiś kosmos (3000 zł za OR i teraz ploty że za PS VR damy ok. 2000 lub 2800 zł). Zabawka dla bogatych, a dla zwykłego Mirka, który z chęcią by sprawdził, jest nie osiągalna. Bo dla jednej gry nie opłaca się wydawać takich dolarów, a mieć dla samego mienia, to bezsens. ( ͜͡ʖ ͡€)

#playstation #ps4 #ps3 #microsoft #kinect #oculusrift #boldupy ##!$%@? #opiniawlasna #rzygmozgu no i #ogloszeniezdupy trochę
  • 12
  • Odpowiedz
@kolak68: Są drogie. Nawet dziennikarze branżowi mówią że cena gogli jest lekko za wysoka. Jasne, w USA 600$ boli mniej jak zarabiasz np. 2500$. W Polsce aby na luzaku to kupić, myśle że przychód musi być na poziomie 5-10 tys. (wliczając że musisz utrzymać dom/rodzinę).
  • Odpowiedz
@FoxKamui: no to w takim razie opinia jest dość, bo to jest zupełnie inny poziom innowacji niż granie na kontrolerze i przesiadka na Wii/PS Move itp. Miałem okazję sprawdzić PlayStation VR i zrobiło na mnie kolosalne wrażenie - fakt, cena będzie zaporowa na początku, ale to standard przy nowych technologiach. Do tego jest to gadżet powiedzmy dla 1 osoby, więc nie będzie się tak sprzedawał jak kontrolery MOVE czy Kinect, gdzie
  • Odpowiedz
@Cichy_Waldziu: właśnie sam potwierdziłeś że sprzedaż będzie jeszcze mniejsza. Wrażenie może robić ale spójrz na 3D. Ludzie nie chcieli grać/oglądać filmów ze zwykłymi okularami, a co dopiero całym hełmem na głowie. ;)
  • Odpowiedz
@FoxKamui: sprzedaż będzie mniejsza na początku, stąd wyższa cena - tak naprawdę czas pokaże, jak to się przyjmie. Mówię tutaj głównie o PS VR, bo mam największe rozeznanie w przypadku tych gogli. Umówmy się, efekt 3D w domu był dość słaby, żeby nie powiedzieć #!$%@?****. W kinach podobnie, sensowne 3D to jedynie IMAX. Zresztą 3D nigdzie się chyba nie przyjęło, ani w grach, ani specjalnie w filmach.

Tutaj jest trochę inaczej,
  • Odpowiedz