Aktywne Wpisy

Kagernak +296
Nie no brawo, po prostu brawo. Normalnie jest lepiej niż myślałem. Gratulacje wykopie i wszyscy użytkownicy, którzy wyzywali Ukraińców od widlarzy, turańskiej cywilizacji, banderowców, szmaciarzy i innych takich przy wczorajszej aferze z pistoletem z Wrocławia. Zwłaszcza gratuluje kontom, które są tu kilka miesięcy a najgłośniej komentują takie sprawy z jakiegoś powodu. Napisałem wczoraj, że nie wiadomo o co poszło, czy to w ogóle Ukraińcy, czy to prawdziwy pistolet i że nie da

RedBudgie +3
Czytam sobie czasem tag #programista15k i od czasu do czasu pojawiają się narzekania, że ktoś pracuje jako programista i jest wypalony, że firmy powinny dawać lepsze warunki, że nie pasują wam Scrumy i bezsensowne spotkania itd. itp.
Jako, że sam jestem dopiero studentem informatyki i nie pracuję, to dam radę tym wszystkim narzekaczom: ZWOLNIJCIE SIĘ Z TEJ OKROPNEJ PRACY. Na wasze miejsce i za waszą pensję chętnie przyjdą i 3 osoby i
Jako, że sam jestem dopiero studentem informatyki i nie pracuję, to dam radę tym wszystkim narzekaczom: ZWOLNIJCIE SIĘ Z TEJ OKROPNEJ PRACY. Na wasze miejsce i za waszą pensję chętnie przyjdą i 3 osoby i

chociaż z tego co czytam i tak by musiała to być oddzielna kolumna nie działająca jako autoincrement ?
#mysql #sql #programowanie #webdev
1. nie używasz auto increment na PK
2. zaczynasz tabele A z wpisem ID=1
3. zaczynasz tabele B z wpisem ID=2
4. do obu dajesz trigger BEFORE INSERT gdzie pobierasz MAX(ID) i dodajesz 2 czyli robisz SET NEW.id = MAX_ID+2
albo prosciej robisz dla obydwu PK z autoincrement i AFTER UPDATE w jednej dajesz NEW.mojeID=NEW.ID*2 a w drugiej NEW.mojeID=NEW.ID*2+1
last_insert_idnic mi nie zwróci :P i po dodaniu obiektu orm nie będzie wiedział jakie id ma obiekti czemu taki kosmos robisz że parzyste/nieparzyste :D imo robisz coś bardzo źle :D
robiąc zapytania zawsze możesz użyć WHERE id % 2 = 0 / WHERE id % 2 = 1
http://stackoverflow.com/a/10776529/4035199 - to w sumie powinno zadziałać chyba ?