Wpis z mikrobloga

Cześć, brakuje mi słów (może dlatego że mało czytam książek) na opisanie swojej bezradności. Kupiłem phantoma 3 Standarda i po 2 tygodniach musiałem oddać go na reklamację. czekałem ponad miesiąc. Po reklamacji problem znowu sie pojawił. Zaniosłem do sklepu w którym kupiłem i oni sprawdzili i niby widzą problem ale twierdzą ze to wina linku po 5.8 GHz i tak musi być i koniec. Ewentualnie to problem z softwarem.

https://healthydrones.com/main?flight=1d544e9829c4cdea6fbb9777d78f8676&page_id=GENERALNotifications
https://healthydrones.com/main?flight=1d38bd594096bd66a39bf1207ae6da5a&page_id=GENERALNotifications

Zasięg Phantoma jest tragiczny. Chciałem zrobić kilka ujeć zamku lubelskiego więc pojechałem, zrobiłem kalibrację i rura. No i wyżej macie wyniki co tam sie działo czyli tragedia, zasięg 103 metry i totalna utrata kontroli nad dronem - powrót do domu. Co robić, jak przed tym sklepem się bronić aby odzyskać pieniądze bo nie ukrywam chce oddać model ponieważ jest w idealnym stanie jeżeli chodzi o obudowę czy kamerę.
#drony #dji #phantom #dron
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ja miałem problem ze stabilizatorem i pomogło wgranie sterownika od nowa. Wiem, że to coś innego niż u Ciebie ale spróbuj.
  • Odpowiedz
@Xava: Ze wszystkiego jestem zadowolony oprócz zasięgu. Po prostu spodziewałem się większego zasięgu. Nie bardzo mogę oddać model ponieważ w instrukcji jest napisany zasięg maksymalny a nie minimalny więc nie ma się do czego przyczepić.

@Konrad07: Robiłem różne update'y i żaden nie pomógł.
  • Odpowiedz