Wpis z mikrobloga

  • 1
#motocykle
jaki moto dla dziewczyny 155cm?

Na CBR125 jest w stanie podeprzeć się jedną nogą o ile przesunie tyłek na kanapie a i tak brakuje jej 1cm do stania całą stopą.
Zastanawiam się czy w takim razie znajdzie cokolwiek poza chopperowatymi.
  • 44
  • Odpowiedz
  • 0
@uosiu: na moto sie jezdzi a nie stoi ;) jezeli jest w stanie utrzymac i jakos przepychac to bedzie okej! wazne zeby pozycja podczas jazdy byla wlasciwa
  • Odpowiedz
@uosiu: cbr + transalp? to raczej daleko do kompatybilności :D Ale chyba znacząco utrudniłeś, bo właśnie też nie jest to "niski" sprzęt i pewnie w podobnej klasie nie ma nic niskiego. Przynajmniej bez modów - ale to musisz szukać po forach konkretnych moto.
  • Odpowiedz
@11mariom: Akurat CBR125 stało na wystawie Hondy w galerii to podeszliśmy. Na razie to jest jedyne moto, w którym mam punkt odniesienia jeśli chodzi o jej wzrost.
  • Odpowiedz
@uosiu: gs500, musiałabym sprawdzić na czym koleżanki jeżdżą, bo większość ma obniżane moto, ale są i CBF600, i GSX-R 750 i CBR1000RR (ale tego nie polecam, bo musiała być tez obniżona na lagach, a przez to się sramatycznie prowadzi). Gladiusa też da się fajnie obniżyć.

możecie sprawdzić mniej więcej niezmieniane moto TUTAJ, a u producentów poczytać, jak tam z obniżaniem na zawieszeniu.

chyba że interesują Was tylko 125, to większość
  • Odpowiedz
@katera: jeszcze w gs/cb i pewnie er - można nieco zyskać w banalny sposób - wywalenia części gąbki z kanapy. Nawet kiedyś widziałem jak ktoś taką kanapę do cb sprzedawał. Opcja o tyle fajna, że nie wpływa na właściwości jezdne i wiąże się z małym kosztem.

Ze sportami będzie ciężko - bo kanapy raczej nie mają za wiele wypełnienia i są raczej twarde. Przynajmniej u mnie w cbr600 ;)
  • Odpowiedz
@11mariom: @uosiu: Zostałam wywołana do tablicy ^^

No jestem jednak te 5 cm wyższa, więc aż takiego problemu nie mam, ale jakbys ciała obniżoną cebulę, z wuchtą dodatków do niej, moje oczko i perełka w głowie to zapraszam - sprzedaję, no chyba, że chcesz koniecznie mieć 125 :)

Moja cebulka ma założone akcesoryjne amorki (hagon), które zniżyły ją o 4-4,5cm, +półki trochę obniżone. Ty do tego możesz jeszcze kanapę sobie
  • Odpowiedz
Zostałam wywołana do tablicy ^^


@sekuranka: no bo kto się ma wypowiedzieć jak nie ktoś, kto cokolwiek wie w temacie? Ja nie wiem nic, prędzej bym wymienił zawieszenie w CB500 na twardsze niż cokolwiek obniżał - bo i bez obniżania prosto się szura podnóżkami :D
  • Odpowiedz
@11mariom: daj spokój, każde rondo... jak jej nie sprzedam w tym sezonie (w sumie jeszcze jej nie wystawiłam) to zmieniam amory na oryginalne, bo już się przyzwyczaiłam do wysokości cebuli i ostatnio jak kumplowi sprowadzałam cebulkę (oryginalne amory) to śmigało się aż miło :D
  • Odpowiedz
@sekuranka: no ja mam ten problem, że kupiłem drugie moto i mi się CB ostało... i stoi. Od września do połowy grudnia ogłoszenia - nic, zero odzewu :/ Patrząc po forum nie napawa mnie to optymizmem. A jak patrzyłem - to strasznie zepsuli rynek ściąganiem trupów i rozpiętość od 2500 do 7000 za cb to przegięcie. Widocznie ludzie wolą kupić trupa 1000zł taniej niż moją.

  • Odpowiedz
@11mariom: ja swojej za bezcen też nie oddam, jak się nikt nie znajdzie to stoi u mnie, nie zmieniam moto :P Chociaż mam kuszącą propozycję dla niskich mirabelek, bo pod takowe jest zrobiona więc liczę na większy odzew + milion dodatków, pierdół :P
  • Odpowiedz
@katera: Że co jak z tą CBR 1000? Mieszasz pojęcia bez pojęcia.

Motocykl obniżamy przez wysunięcie lag w półkach i jednocześnie zmianę dogbones na obniżające, na obu zawieszeniach powinniśmy obniżyć motocykl o tyle samo cm. Dzięki temu zachowany jest kąt główki ramy który jak wiemy jest zaplanowany jako kompromis między szybkością składania moto w zakręt a stabilnością jazdy. Fachowo w sieci mówią na takie dogbones "lowering link" można mieć i do
  • Odpowiedz