Aktywne Wpisy
xoxo900 +162
Moi rodzice są typową parą Janusz i Grażyna. Biedni, oszczędni. Mam dwóch braci i jedną siostrę. Mój ojciec jest Januszem takim który matce w domu nie pomaga, bo jest godny zajmowania się wyłącznie męskimi sprawami naprawami i samochodem. Matka od urodzenia dzieci była w domu sprzątaczką i kucharką, do pracy nie chodziła bo zajmowała się dziećmi, pierwsze dziecko urodziła w wieku 26 lat. Mój ojciec i moja matka oboje pochodzą z biednych
![NiszczycielKredyciarzy](https://wykop.pl/cdn/c0834752/6c57b05fded04cf21218d3e3415bd7c19e35ab8973aae7886177cb749bf12a57,q60.jpg)
Miesiąc temu skończyłem studia i jestem serio załamany rynkiem pracy w tym mieście. Przez całe liceum i 5 lat na uczelni kułem całki, rachunki różniczkowe, algorytmy i wzorce projektowe. Setki nieprzespanych nocy i mnóstwo stresu. I serio teraz mam zarabiać tyle co robol na taśmie albo karyna na kasie w biedronce?
Jestem absolwentem prestiżowego technicznego kierunku jednej z wiodących uczelni z kraju, stypendystą ministra a wszystkie oferty pracy które otrzymuję to max
Jestem absolwentem prestiżowego technicznego kierunku jednej z wiodących uczelni z kraju, stypendystą ministra a wszystkie oferty pracy które otrzymuję to max
jaki moto dla dziewczyny 155cm?
Na CBR125 jest w stanie podeprzeć się jedną nogą o ile przesunie tyłek na kanapie a i tak brakuje jej 1cm do stania całą stopą.
Zastanawiam się czy w takim razie znajdzie cokolwiek poza chopperowatymi.
@uosiu: G650gs z obniżonym fabrycznie zawieszeniem
Dobrze, że mój różowy nie znał Twojego pro tipa, bo jeszcze by sobie gsrki nie kupiła ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@querly:
Jakoś Cię dziś nie poznaje, może ktoś pisze z Twojego konta?
Nie wdając się w dyskusje, mój różowy na >100KM moto zrobiła pod moim okiem ponad 20k km w zeszłym sezonie i
Zdradzę Ci mojego protipa, często silnik nie zmienia wielkości motocykla, w tej samej ramie może być 500 i 600, albo 600 i 1000. Więc
I do tego idealna para do Trampka, bo BMW jest również wygodnym motocyklem, który można zabrać w jakiśtam lekki teren od biedy.
Po co dziewczyna ma nie jeździć na motocyklu, skoro są motocykle w sam raz dla niej i to bez obniżania zawieszania, bądź z zawieszeniem, które bywa fabrycznie obniżone.
Silnik nie zmienia wielkości mota ale ciężar już tak. Jeżeli ktoś nie dostaje do ziemi "pełną" stopą to łatwiej mu utrzymać w pionie lżejszy motocykl. Logiczne.
Nie uważam abym robił jej krzywdę tym, że chcę by została przy 250-tce. Prędzej zrobiłbym jej krzywdę gdybym wsadzał ją co sezon na co raz mocniejszą maszynę. Tak poza nawiasem
Jak fabrycznie obniżają, to znaczy, że jak się to zrobi tym samym sposobem (a można), to jest to w 100% bezpiecznie.
Jasne, może nie będzie stała całymi stopami, ale ten motocykl jest znany z tego, że ma b. nisko środek ciężkości (m. in. dzięki bakowi pod siedzeniem), a do tego nie jest specjalnie ciężki (190kg z płynami), mocy
EDIT: Wunderlich robi kanapę, która jest 3cm niższa od najniższej kanapy od
Podczas jazdy szosowej waga motocykla ma nikłe znaczenie, przy manewrach parkingowych już nie, czasem pomagam mojej kobiecie wycofać sprzęt (innym różowym też pomagam i co z tego, harleyowcowi kiedyś też pomogłem i co on ma nie jeździć, bo jego sprzęt waży >300kg?)
Tutaj nie chodzi o parcie na pojemność czy moc, gdybym takie miał to kupiłbym sobie maszynę mocniejszą niż ma
Mam pytane odnośnie przodu w sportach typu GSXR R1 czy CBR. Jeśli zrobimy Lowering link to musimy ustawiać napięcie wstępne oraz stopień odbicia i dobicia??? czy możemy to pominąć?
Gx