Wpis z mikrobloga

@Ture_k: miałem jedną paczkę co teoretycznie była w Polsce od 20.11 i tez była z Malezji, a doszła w czwartek chyba razem z 2 innymi paczkami kupionymi od innych sprzedawców wczesniej/później niż ta. Jak chcesz możesz czekać chyba, że ci się Protection Time kończy to możesz dać dispute.
@Ture_k: sprzedawca odrzuci ci spór bo jeszcze jest czas ali też. czekaj do końca ochrony i zakładaj spór i pełen refund. ali zatwierdzi ci go jak by trzeba było eskalować. a sprzedawca sam jest sobie winien ze tym malezyjskim gównem wysyła...
@Ture_k: tylko nie daj się ping pongowi w przedłużanie czasu dostawy. i oczywiście negatywny feedback za całą transakcje za wysyłkę. a tak wgl to jaka opcje wysyłki wybrałeś, jak ona była opisana i czy tym co wybrałeś sprzedawca wysłał?
@Ture_k: mhm, no to na 2 dni przed końcem spór, a jakby pong chciał przedłużać czas ochrony to sorry nie twoja wina ze paczki nie ma tylko tego co wybrał malezyjską pocztę ( ͡° ͜ʖ ͡°) pełen refund.
@Ture_k: fejk tracking itd. to jedna sprawa, a leniwe cwele z poczty to drugie, na wszelki wypadek zapytaj w urzędzie czy nie ma paczki - moja leżała 2 tygodnie, niby 2x awizowana (żadnego awizo nie było, poza tym jedno niby w dniu kiedy cały czas byłem) i zaraz by wracała do chin, że niby nie odebrałem