Wpis z mikrobloga

@mg93: Ale z jakiego tytułu reklamujesz? Jeśli z Gwarancji, to albo do sklepu albo bezpośrednio do serwisu; jeśli z rękojmi, to do sklepu.
@SPRZEDAWCA_DEKODEROW @Volki Pytałem przed zakupem i gwarancja niby na rok, choć trochę późno zauważyłem usterkę, czyli co powinienem się udać do Media Expert? Wybaczcie Panowie za ignorancję. Ja tam mogę nawet zapłacić, byle by ktoś chciał się za to zabrać (byłem w jednym serwisie trochę się tylko sterownikami pobawili i nic z tego, nie ingerowali w wnętrze).
@SPRZEDAWCA_DEKODEROW Dźwięk działa w grach poprawnie, ale słychać takie jakby klikanie. Problem pojawia się tylko przy użyciu dedykowanej karty graficznej geforce 840m. Dałem żeby popatrzyli w serwisie to też nie zdziałali nic, stwierdzili, że karta dźwiękowa nie wyrabia (ciekawe).
@mg93: Możesz reklamować z tytułu gwarancji (odpowiedzialność ponosi producent) lub z tytułu rękojmi (odpowiedzialność ponosi sprzedawca).

Możesz skorzystać z obu tytułów prawnych, ale nie równocześnie. Jeśli wpierw reklamujesz na podstawie gwarancji, wystarczy, że powiadomisz sprzedawcę, że reklamujesz z gwarancji, a gdy producent nie spełni twoich oczekiwań, wtedy możesz rościć swoje prawa u sprzedawcy.

Poczytaj sobie więcej na ten temat pod tym adresem
www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl