Wpis z mikrobloga

@samjan: jak rzeczywscie pierwszy wlasciciel i rzeczywiscie jest ksiazka serwisowa (obie rzeczy sa w ogloszeniu zaznaczone) to do zweryfikowania raz dwa. na plus to ze jest to 1.6 w benzynie, wiec jak ktos malo wymaga i malo jezdzi to bral wlasnie ten silnik.
@samjan: o fotelach nie potrafię nic powiedzieć. Silnik niestety to nie demon szybkości. Jak jeździsz emerycko to wystarczy jak chcesz dynamiczniej to musisz wyżej kręcić, zeby jechało. w dieslu przy podobnej mocy masz przynajmniej maksymalny moment nisko osiągany bo przy 2tys. No ale taki mały silnik potwierdza teorie o niewielkim przebegu. Jak ktoś robi duże przebiegi to woli dopłacić do mocniejszego silnika niż sie męczyć ze 100KM
@samjan: to jest najslabszy silnik w calej palecie A3. 0-100 w 12 sekund, wiec cudow na tle osiagow nie oczekuj. Powinien za to byc bezawaryjny. Moim zdaniem jak brac A3 to albo w starym rozsadnym 1.8T bez wtrysku bezposredniego, albo nowsze roczniki z 2.0TDI na CR lub TFSI po 2011 (pozbawione problemu za cienkich pierscieni / problematycznego lancucha rozrzadu).
@samjan: Ja w swoim aucie mam ponad 260 kunia wiec chyba nie bede najlepszym punktem odniesienia. Dla mnie 12 sekund do 100 to wiecznosc ;) Zapakujesz auto ludzmi, dorzucisz pelen bagaznik, trumne na dachu i z 12 zrobi sie 15. I pamietaj ze to silnik wolnossacy - tutaj z moca nic nie zrobisz, a z kolei w TDI czy szczegolnie w TFSI nawet zdublujesz moc fabryczna w razie koniecznosci.
@samjan: a czym jezdzisz aktualnie? Jasne ze wyprzedzisz, ale zeby to sprawnie robic bedziesz musial wysoko go kręcić i "przygotowywać sie do wyprzedzania" co przełoży sie na spalanie. Przy 100koniach roznice bedziesz czuł jak bedziesz sam jezdzic a potem z kompletem pasażerów. A jak bierzesz pod uwage lpg + to ze kilka koni uciekło od wyprodukowania to efektywnie bedziesz miec 90koni. Przez dwa tygodnie jezdzilem ponad 300konnym audi (wyprzedzanie polegało na
@samjan:
1. mały przebieg, trzeba sprawdzić w serwisie. Dodatkowo skoro ktoś tak mało jeździł autem to trzeba zweryfikować jak o nie dbał - czy wszystkie wymiany były robione na czas itd.
2. sprawdź xenony. Przebieg nieduży ale jak auto jeździło w Polsce to pewnie cały czas na xenonie. Przy takim roczniku żarniki mogą być już na wykończeniu. Komplet nowych to ok. 400 pln a może się zdarzyć że trzeba będzie wymienić
@samjan: normalnie pali bo to nie jest ten FSI tylko zwykły 1.6. Te FSI palą nieco więcej ale też i oferują lepsze osiągi. Znajomy ma takiego to w trasie wychodzi poniżej 7l a w mieście między 8 i 9. To spalanie to jak wróżenie z fusów, jak jeździsz tak spali. Czasem jadę trasę 150km i spalanie mam 6,5 a czasem na tej samej trasie mam prawie 8.