Wpis z mikrobloga

Z przykrością kończę przepychanki z supportem, po pierwszej wiadoości w stylu mam u was konto prawie rok, zamówień na łacznie 150 baksów, nie jestem botem, nie jestem oszustem, proszę wysłać 1 zamówienie z 2 (raptem dwóch sic) otrzymałem:

Dear Tomasz ,

We are very sorry for the inconvenience caused by the error with the coupon that was used in your order.

Referring to the previous e-mail, the coupon "test02" was only intended for testing purposes and not for customer usage. This is the reason why the discount was not applied to your order.

Our main goal is to offer you a qualitative service and your satisfaction is our responsibility. For this, we inform you that the points that you used and amount of money

that you spent will automatically be refunded.

Also, from this moment you can use this new 10% discount coupon on your future order for any product in our site: Coupon Code: 5da08e, valid from 2015.12.19 to 2.16.01.02.

Thank you for your understanding and your cooperation.

For every eventual necessity or further information do not hesitate to contact us.

Best regards,

Flora

Drugi mail poszedł za radą któregoś z Was, że wesołych Świąt oraz byłoby miło otrzymać skromny prezencik, dostałem to:

ear Tomasz ,

We are very sorry for the inconvenience caused.

Sorry for that we cannot arange the shipment about it.

If you have any problem,please feel free to contact us.

Best regards,

Flora

Ewidentne Flora mnie nie lubi :( Nie będę się z koniem kopał tfu z Florą

Także Chciałem wydymać Florę to Flora wydymała mnie, reasumując szkoda było czasu, lepiej chyba Kevina było obejrzeć.
Pozdrawiam cebulandię :)
#banggood
  • 4
  • Odpowiedz