Wpis z mikrobloga

@januszejanuszy: Tak

@ofczy: Nie o to chodzi. Słuchaj. Ja wiem, że to jest taka sama sprawa jak z programowaniem. Jest tego od groma w internecie. Ale twoja odpowiedź nie pomaga.

Jak ktoś się pyta od czego zacząć programowanie, to mu polecą książkę do danego języka i tyle. I to jest dobra odpowiedź. Nie trzeba od razu wyjeżdżać:

EH PANOWIE CORAZ WIĘCEJ AMATORÓW SIĘ PCHA DO ZABAWY HEHE MAM NADZIEJĘ, ŻE
@Rezix: Podstawa w branzy jest samodzielnosc i robienie riserczu. Jak chcesz sie w to bawic to go! Nawet chetnie ci prace skomentuje jak cos zrobisz, a jak nie jests #!$%@? i masz skila to nawet prace ci pomoge dostac. Ale nie zadwaj pytan ktore pada na wszystkich mozliwych forach i stronach po raz milionowy. Ilez razy mozna odpowiadac na pytanie 'od czego zaczac' 'jakie studia' 'blender czy 3dsmax' bla bla. Nie
@Rezix:
1. Podstawy interfejsu
2. Modelowanie
3. Materiały/node editor
4. Oświetlenie
5. Ustawienia renderowania/compositor
6. F12
7. Wszystkie inne rzeczy

Jeśli rozumiesz z grubsza każdą z powyższych rzeczy, zaczynasz robić tutoriale praktyczne - czyli właściwie tylko Blender Guru, Gleb Alexandrov i CG Cookie (oraz jacyś okazjonalni z youtuba). Jeśli jesteś już biegły w obsłudze programu, to gratulacje, masz mniej więcej 1% nauki za sobą. Teraz wszystko (chyba/prawie), co nauczysz się o