Wpis z mikrobloga

Jak naprawdę tą sieć polubiłem ponad 2 lata temu jak przeniosłem kilka numerów do nich, znacząco obniżając koszta miesięcznych opłat, przy nielimitowanych połączeniach bla bla bla, to za KAŻDYM razem przy przedłużaniu umowy z nimi, ZAWSZE, ale to ZAWSZE jest coś nie tak ... i dziękować matce Polsze, za 14 dni możliwości odstępowania od umów, bo bym kilka razy się w niezłe gunwo wpakował. Ale do rzeczy: 10/12/2015 zgłosiłem na infolinii chęć przedłużenia numeru. Pół roku gratis abonamentu, 8 giba neto ( pół roku no limit), później 39,99 +VAT (49,19 PLN) miesięcznie. Myślę sobie, że #cebuladeals , bo do tej pory płaciłem 122 z VAT także super! Wczoraj przyszła umowa pocztą i co ja pacze ? Wszystko oki oki, a kwota od 7-mego miesiąca 61,47 PLN. Myślę WTF i czemu mnie #oszukujo więc zadzwoniłem na infolinie z zamiarem zrobienia awantury, a tam mi grzecznie miła Pani odpowiada, że "u nich w systemie" jest tak jak powinno być, tylko nie wiadomo czemu tak jest na umowie. Więc złożyłem rezygnację telefonicznie, i zostało mi obiecane, że za tą pomyłkę dostanę jeszcze jakiś rabat. Oczywiście będzie trzeba jeszcze raz złożyć zamówienie itd, ale mam nadzieję, że może jeszcze uda się coś zbić przez tą pomyłkę. Do tej pory po każdej interwencji (na innych numerach) dostawałem, a to miesiąc abonamentu za darmo, a to miesiąc internetu nielimitowanego więc jestem dość zadowolony z usług i poziomu obsługi jak i załatwiania spraw / reklamacji... Się okaże jak bedzie, ale w swoich kilkunastoletnich doświadczeniach z sieciami zielonych i pomarańczowych, dalej twierdzę, że fioletowy operator był chyba (póki co) najlepszym wyborem i mimo kilku małych problemów naprawdę mogę ich polecić.
Jaki z tego morał ?


#play #oswiadczenie
  • 42
  • Odpowiedz
@Korallo: a to nie jest kwota w promocji gdzie udzielasz zgody na marketing telefoniczny i obsluge elektroniczna?

Bo jesli tak to wszystko jest ok. Na umowie pisze kwota przed rabatami za ww. A do placenia jest pomniejszona o 2x 5zl plus podatek.
  • Odpowiedz
  • 0
@PurpleHaze: nie nie wlasnie. I to wyjasnialem dzis na infolinii. Cena 39,99 netto jest to cena pod warunkiem ze zgody wszystkie i e faktura jest wlaczona. Zgody mam, co mam potwoerdzone na zamowieniu a efakture stosuje od poczatku. Tu jest prawdopodobnie jakis blad systemowy, takze czekam az po swietach znowu sie z nimi skontaktuje i zobaczymy co zaproponuja. Albo duplikat umowy z poprawna kwota, albo od nowa zamowienie i tu
  • Odpowiedz
@Korallo: Umowa na firmę: 61.47 to jest podstawa abonamentu brutto. od niej jest odejmowane 6.15 rabatu za efakturę i terminowe oplacanie jej oraz 6.15 za wyrazone zgody marketingowe czyli po odjeciu od 61.47 12.30zł wychodzi Twoje 49.19brutto
  • Odpowiedz
  • 0
@wtf24: spiesze wyjasnic ze nie :) to ze na umowie jest cena 61,47 to jest ich blad. I teraz sprawa wyglada tak, ze jakbym to zostawil to gwarantuje Ci (bo juz to przerabialem), ze w 7 mies (jak juz zacznie byc naliczany abo) to przyjdzie mi placic jak wyzej. I jak wtedy bede chcial cos zareklamowac, no to podstawa do reklamacji jest umowa. A co ma Pan na umowie? Ano
  • Odpowiedz
@Korallo: czytales cala umowe? W umowie musza Ci wpisac te kwote bo to jest podstawa abonamentu i ewentualne zgody marketingowe i rabaty za efakture to jest dodatek ktory mozesz dezaktywować.
  • Odpowiedz
  • 0
@wtf24: ehhh... Tak, przeczytalem. Badz spokojny o to. Nawet dwa razy bo nie bylem pewien jednej rzeczy. Skoro Pani na infolinii przyznala mi racje, ze tak nie powinno byc, to tylko mnie utwierdzila w przekonaniu, ze to blad jest. I tak, owszem, te osoby co pracuja tam nie zawsze sa kompetentne i potrafia wprowadzic ludzi w blad...
  • Odpowiedz
  • 0
@wtf24: play.pl / oferta dla malych firm / oferta bez telefonu i opcja 39,99 plus vat. Na umowie mam smartfon unlimited 59,99. 59,99 plus vat minus te znizki to wychodzi wlasnie te 61,47 co jest na umowie... I o ten blad chodzi ...
A dzis odsluchiwana byla rozmowa o nowa umowe co przeprowadzalem 10/12 i jasno jest potwierdzone ze chodzi o inna umowe czyli 39,99. Tym dziwniejsze ze tak jak
  • Odpowiedz
j 39,99 +VAT (49,19 PLN) miesięcznie.

Wszystko oki oki, a kwota od 7-mego miesiąca 61,47 PLN. Myślę WTF


@Korallo: wszystko jest ok, pani na infolinii nie ogarnia. Doczytaj zapisek kursywą na umowie przed kwotami. ;)

Generalnie jest 5zł netto rabatu za zgody marketingowe i efakturę. 61,47 to kwota bez
  • Odpowiedz
  • 0
@Krupier: dobra dobra... Czytaj wyzej :) to jednak sie nie dodaje tak jak piszesz :) a tego czy Pani nie ogarnia czy ogarnia no to juz mi wyjasnia reklamacje :)
  • Odpowiedz
@Korallo: wiem jak to się dodaje, nie ucz ojca dzieci robić, nie jedną taką umowę podpisałem.

Nie masz racji i tyle. Jeśli wziąłeś abonament za 39,99zł netto, który zawiera w sobie rabaty za efakturę i marketing (2x5zł netto) to kwota na umowie 61,47zł jest prawidłowa.

Kwota brutto na umowie nie może być z uwzględnieniem rabatów bo zgody możesz w każdej chwili odwołać. I wtedy będziesz płacił +5zł netto więcej za
  • Odpowiedz
  • 0
@Krupier: ehh no naprawde nie jest tak jak mowisz. Nie zamierzac Cie uczyc, ja rowniez podpisalem niejedna umowe bo przebrnalem z 5 czy 7 numerami przez 15 lat 3 operatorow i rowniez umiem dodawac :)
  • Odpowiedz
@Korallo: ok, załóż się ze mną o to, że nie masz racji. Proponuję 100zł, ok? Stary, sprzedałem tych umów setki, wiem jak się liczy rabaty i co jest na umowie.

Jeśli to jest ta oferta to już prościej nie da się wytłumaczyć.

Znalazłbym ci regulamin, który by już rozwiał wszelkie wątpliwości odnośnie twojego błędnego toku rozumowania, ale strona Play jest upośledzona i nie wiem gdzie oni go trzymają.
  • Odpowiedz
  • 0
@Krupier: tylko widzisz. Skoro play mi przyznal racje... To w takim razie nie dodaje mi sie to... I ja mam troche inne potwierdzenie niz ta taryfa 59,99 ktora wrzuciles... Bo tu owszem. Tak wyglada ze mialbys racje... Natomiast jest rozbieznosc miedzy "systemem play" a moja umowa... O to chodzi...
  • Odpowiedz