Wpis z mikrobloga

#adamekopowiada

Lubicie sobie pograć w poksa? Wiecie, texas holdem i te sprawy? Ja też lubie. Gram sobie tak już od paru lat, i należę do grona tych którzy wynieśli z tego więcej hajsu niż wtopili. Korwin ma racje, większość ludzi jest głupia, dzięki Bogu. Z czystym sumieniem zabieram ich pieniądze, tym którzy grają na pokerstars.
O ile zdarzają się czasem Janusze/prezesi gry typu - zarabiam 20 koła na rękę w miesiącu to sobie wejdę na stoły gdzie na wejściu jest 500 dolarów (oczywiście #!$%@?ą cały hajs, bo nie mają doświadczenia) tak największa kopalnia pieniędzy jest z matołów, którzy myślą że potrafią grać i chcą się odegrać (ci grają na niższych stawkach ale jest ich więcej).
Mam takiego w pracy.

Ja #!$%@? Mirki, to jest piękna wigilijna opowieść.
Przygotujcie ciepłe kakao, kocyk i zasiądźcie w kółeczku moje gałgany.

Miesiąc temu zmieniłem dział, siedzę teraz wśród korposzczurów które pokończyły jakieś gównokierunki. Nic #!$%@? nie potrafią, nie myślą samodzielnie, nie wyciągają wniosków, to #!$%@? roboty którym podano od punktu 1 do 10 co mają wklepywać i to robią. Ja jestem z działu IT i jak tylko zasiadłem koło nich usłyszałem gadkę o pokerze :

- Hurwa nie? Siadam nie a tu na floopie #!$%@? mi dama dama ass i ja jeb od razu allin i typ się zerał a sam miałem 82. #!$%@? psychikę trzeba mieć do tej gry kumasz nie?

To był Michał. Michał Fish.

Przez około tygodnia czasu zapoznałem się z całą ekipą, Michał jak przystało na wybitnego magistra europeistyki był bardzo wygadany i pewno tego co biadolił. Zacząłem z nim regularnie rozmawiać o pokerze, jednak robiłem to zawsze z perspektywy osoby która nic nie ogarnia :

Ja : karty? he he, ja to w piotrusia umiem tylko i to też przegrywam zawsze nawet z siostrzenicą he he

Michał : no co ty mówisz, ja cię mogę nauczyć grać, wiesz może sie okażesz że tak jak ja masz do tego pociąg i jesteś zajebisty od początku bo masz wyczucie, wiesz o co chodzi mordo?